Inlägg från: Evelina000 |Visa alla inlägg
  • Evelina000

Han ljög om att han inte kunnde träffas

Menade inte ordet "Fuck boy" rakt av...menar mer om han bara gillar att skriva med mig,eller om han gillar o skriva med mig på grund av hur vi skriver. Han bor lite utanför där jag bor,om man tänker sig karlskoga o Degerfors ungifär den sträckan...o då åker han skolskjuts till skolan o då tänker jag att då måste de ju vart planerat att han skulle träffa dom tjejejerns,så varför sa han inte bara de då ist för att ljuga ??

• Evelina000
    äldreochklokare skrev 2017-09-29 17:09:12 följande:

"gilla äldre" syftar på något annat än en som går i sjuan och en i nian.

Du är väl bara 13 år, vänta tills du är något äldre innan du ger dig i kast med byxmyndig killar 

Har haft många förhållanden med äldre o de har funkat hur bra som hälst utan dädära
  • Evelina000
    Sophan skrev 2017-09-29 16:04:32 följande:

Ni är typ 14-15 år gamla och du kallar honom fuckboy? Fräscht...

Jag vet att man kan ha svårt att kontrollera sina känslor när man är så ung, men om du verkligen vill veta varför han ljög så fråga honom bara. 

Om han nu bestämde sig för att inte städa och tvätta utan umgås med polare istället för att ringa dig och säga att han ändrat sig så är du ändå inte den han helst skulle vilja umgås med. Gå vidare. 

Han bor en bit utanför min stad tänk t ex karlskoga till Degerfors, då åker han alltså skolskjuts o då var de ju alltså planerat att träffa dom tjejerna ist o varför sa han då inte de till mig ist för att ljuga o göra mig ledsen ??
Svar på tråden Han ljög om att han inte kunnde träffas