Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Han ljög om att han inte kunnde träffas

Lugna ner dig. Du känner ju inte ens den här killen, utan har bara haft lite telefonkontakt ett tag. Börja inte kalla honom fula saker på en gång. Han menar förmodligen inte så mycket allvar, men det gör nog inte du heller om du ska vara ärlig. Han tycker kanske att det är kul att skriva lite med dig, men inget mer än så.

• Stårschan
    Evelina000 skrev 2017-09-29 19:08:37 följande:

Menade inte ordet "Fuck boy" rakt av...menar mer om han bara gillar att skriva med mig,eller om han gillar o skriva med mig på grund av hur vi skriver. Han bor lite utanför där jag bor,om man tänker sig karlskoga o Degerfors ungifär den sträckan...o då åker han skolskjuts till skolan o då tänker jag att då måste de ju vart planerat att han skulle träffa dom tjejejerns,så varför sa han inte bara de då ist för att ljuga ??

Tips. Om du inte menar ordet fuckboy, så använd det inte. Det får dig bara att se löjlig ut och dessutom är det ren och skär misshandel av språket och jäkligt taskigt mot honom. Tänk dig för innan du säger/skriver saker, så att du kan stå för det du säger.

Förmodligen tycker han inte att du och han har ett tillräckligt nära förhållande för att han ska vara skyldig att tala om sina planer för dig. Han kanske ljög för att inte såra dig i onödan. Inte så snyggt, kanske.
Svar på tråden Han ljög om att han inte kunnde träffas