Missfall m tvilling?
Sitter här nu med min underbara dotter i famnen, men kan inte sluta fundera på om hon skulle haft ett tvillingsyskon.
I ca v 10 fick jag en blödning och kraftig "mensvärk". Jag var på jobbet och kände att det började rinna. Jag sprang fort till toaletten, när jag sätter mig ner kommer det ut en 1-2 cm klump och sen löst blod med lite småklumpar. Jag kände på klumpen med en penna då den åkte ut ur i toaletten, den var hård och slemmig runt om. Ångrar så extremt nu i efterhand att jag inte tog upp den.
Iaf stack direkt från jobbet till gynakuten. Dom hade väldigt lång väntetid så hon bokade en tid till mig 2 dagar senare och sa att det låter definitivt som ett missfall.
2 dagar senare när jag kommer dit får jag ju då se min lilla dotter på skärmen och lyckan var total! Dom kunde inte alls se vad det var för något som hade gjort att jag blött 2 dagar tidigare.
I början av grav var jag extremt illamående och min mage svullna upp ganska fort, kunde inte knäppa jeansen osv. Så hade redan så tankar på om det var tvillingar. Men lyckan blev nog så stor när jag fick de min lilla dotter för första gången att jag inte ens tänkte tanken att det kunde vart ett syskon.
Satt nyss och kolla igenom alla ul bilder. Den bilden som är tagen vid detta tillfälle har en rund ring till vänster om fostret, vad är det för något? Kan det ha vart en tvilling i magen eller inbillar jag mig?
Förstår att ingen kan svara helt säkert, Men någon som vart med om liknande?