BIM november 2017
Tror ÄL+13-14
Jag ska ha mens idag eller imrogon
Tror ÄL+13-14
Jag ska ha mens idag eller imrogon
Hej allihopa. Lite svajig dag idag när de kommer till känslorna. Försöker vara positiv tänka att de kan vara något men samtidigt är det inte de så är det okej och vi försöke igen nästa månad. Men idag kändes de förut som der ingenting denna gången heller och jag känner ingenting. Fast jag försöker att inte tänka efter,känns efter eller analysera. Men känns lite bättre. Imorse hade jag typ som lite lite svag mensvärk en kort stund sen försvann de. Som ett lutet hugg sv mensvärk men ändå inte hugg så. Men nyss så fick jag som de illade/drog,kittlade insidan av låren och upp mot ovanpå låren. Från ljumsken och lite upp och även framtill,ovanpå. Men gått en del idag med så kanske de. Mycket tankar och känslor är de idag. Så orkar knappt med mig själv och alla tankar idag,så trött med då de inte blev många timmars sömn inatt. Så längtar så efter och få sova lite.
Förlåt var tvungen att skriva av mig lite :) Trevlig helg
Hej tjejer :) Hur mår ni?
Här är de okej. Varit mycket jobb och lite sömn så gjort igår att jag var så trött och väldigt yr nästa hela dagen och huvudvärk. Inget trevligt. Fortfarande väldigt trött. Dock igår kände jag av något typ av hug eller vad man skall säga nere i magen slm mensvärk men vara några sekunder sen försvann de. Sen på kvällen hade jag lite så de drog ovanpå och insidan av låren och framtill i underlivet. Typ drog,kittlade och illade men efter en liten stund gick de över. Idag har jag svagt svagt känt lite som mensvärk i magen men väldigt svagt. Först trodde jag de var kanske gaser eller hunger för var så hungrig imorSe men varit av och till hela förmiddagen. Inte mycket men ändå så jag reagerat. Vill ju inte tänka,känna efter ellr analysera men konstigt är de ändå. Men mensen kanske kommer ovanligt tidigt denna månaden då...:( hade ju sista månaden innan lin hormonspiral skulle ute så hade jag bara 22 dagar i mellan. Men då vart jag glad för det då spiralen skulle ut veckan efter :) men enda gången jag haft så kort. Sen bara haft mellan 27-28 dagar annars. Men är la otur nu då...:(
Jag förstår hur du känner! Kom på mig själv inatt med att ligga och känna efter ilningar i livmodern som dök upp då och då. Sambon tycker jag ska sluta tänka på det men det är sååå svårt, hoppas så mycket.. men vi får inte ge upp! Åtminstone tills mensen kommer även hur hopplöst det känns. <3
Hej!! Allt bra här, förutom att jag överanalyserar svag "mensvärk" och inbillar mig att det är ett gott tecken....hade ÄL förra lördagen så ÄL +7. Ska iväg nu under lovveckan några dagar, så blir att testa först på lördag om en vecka om inte mensen hunnit komma. Och om jag kan hålla mig hehe. Det brukar vara ca 14 dagar från ÄL till Bim va? Har såå dålig koll på min cykel.....
Jag har ju haft ömma bröst i några dagar nu. Och idag så har även bröstvårtorna svidit fastän jag haft på mig en topp så när jag kom hem så gick jag och kollade på brösten i spegeln och till min stora förvåning är det synliga blodådror på båda brösten måste väl vara gott tecken?
Äl+9 TROR jag men kan också vara äl+7/8.. tog ett test igår som jag tyckte man kunde se en skugga på och en imorse som var negativt.. får se om jag testar imorgon igen det är jättesvårt! Ibland känner jag mig hoppfull och att ?nu är jag gravid!? Till att i ena stunden känna att ?nä det är nog inget? man får försöka tänka på annat även fast det inte går!! Håll ut <3
Jag kan ju inte inbilla mig alla mina symtom heller som alldeles nyss så kände jag ilningar och stickningar i livmodern igen och då sa jag det till sambon på en gång haha konstigt att ha ont i livmodern en vecka innan mens, aldrig haft så förut så det skulle vara första gången.
Ja alltså det ilar typ som att det svider och sticker.. hm svårt att förklara! Sen kan jag ibland känna hugg, som små puffar 5-6 stycken direkt efter varandra. Efter ilningen i livmodern så ilar det som faaan i högra blygdläppen ungefär! Det är bästa sättet att förklara det! Har även ilningar i mitt vänstra bröst man förstår när det är livmodern eftersom att smärtan är bara i den regionen.
Men guuuud! Har alltid sagt att enligt en app hade jag äl 19/10 och den andra 21/10 men kollade igen nu och i den ena hade jag äl 18/10 (då vi hade sex) och den andra 20/10 hahaha! Vad knäpp.. då är det alltså antingen äl+10 vilket jag hoppas för isåfall prickade vi in äl perfekt. Eller äl+8.. men jag kände av redan på måndagen veckan efter att jag hade mensvärk på morgnarna för sambon åker iväg till jobbet kl 6 och redan då hade jag som mensvärk. Och jag äter inte frukost + att jag sover riktigt länge på dagarna så jag var inte hungrig. Så du kan absolut känna symtom redan nu