• Anonym (1234)

Vad längtar du till?

Jag längtar till den tionde November, då Taylor Swifts nya album kommer, ut, och det nya expansionpaketet till sims 4. Samt till filmen happy death day som kommer ut den 13 oktober. 

• Svar på tråden Vad längtar du till?
  • modsey

Tills jag blir färdig med en sak jag jobbar med som tar otroligt mycket tid.

Längtar till det blir klart.

Så längtar jag till Paris också. Dit längtar jag alltid.

• Anonym (Nina)

Jag längtar tills jag gått ner färdigt i vikt. Och så längtar jag till sovdags, det är så tråkigt att vara vaken.

• nevermind

Till skatteåterbäringen (har betalat in en tusing extra i månaden och får aldrig betala tillbaka) och semesterlönen som kommer med maj-lönen.

• Aniiee

jag längtar till:
    På tisdag-onsdag, när jag får paket
    27 oktober, när AC Origins släpps
    Halloween
    All helgona
    3dje november, när Thor ragnarok släpps
    9e november, när jag ska åka till Tokyo och plats-jobba
    11e November, när 2 kokmpisar fyller år
    24e november, när Coco släpps
    3dje december, då det är första advent
    13 december, lucia och startskottet för årets julbestyr
    Jul
    Nyår

typ så....

Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Anonym (Pinglan 47)

Längtar till nästa gång jag träffar någon riktigt attraktiv som kan ge mig ett rejält ligg. Så jobbigt att vara medelålders, nybliven singel och ha större sexlust än någonsin.

• Anonym (J)

Längtar till jul, tills vi bor i hus och tills det är dags att börja försöka bli gravid igen.

• Anonym (Fghff)

Jag längtar till att de första tre månaderna av graviditeten har gått, så att illamåendet är över. Och till kvällen, så att jag får sova.

Svar på tråden Vad längtar du till?