• Anonym (1234)

Vad längtar du till?

Jag längtar till den tionde November, då Taylor Swifts nya album kommer, ut, och det nya expansionpaketet till sims 4. Samt till filmen happy death day som kommer ut den 13 oktober. 

• Svar på tråden Vad längtar du till?
  • Anonym (:))

Längtar till: 
    Jul, ett välbetalt, kul och utvecklande jobb, tills vi kan köpa hus och köpa bostad i staden vi vill bo i, tills jag är helt stabil psykiskt och ångestfri. 

• Ekonom10

Vilken rolig tråd! Till skillnad från alla tjafstrådar här på FL. Jag längtar till pensionen (beräknat om 9 år) eller att på något sätt ställa om att få styra min tid. Jag längtar även til:

- Jul

- Nästa spinningpass med min favvoledare

- Nästa gång jag får pegga på Bjäre GK och lägga på en fett bra drive

• Anonym (Vera)

Nästa semester i solen!

• Anonym (Längtan)

Längtar efter solsemester!Hoppas det blir nåt nästa år.

• Anonym (1234)
    Ekonom10 skrev 2017-10-15 17:40:37 följande:
    Vilken rolig tråd!  
    Vad kul att du tycker det. :)
  • Postman

Längtar till när jag vinner stort på travet så jag kan sluta jobba, fy fn vad jag hatar att arbeta.

• Anonym (Nina)
    Postman skrev 2017-10-20 20:18:53 följande:

Längtar till när jag vinner stort på travet så jag kan sluta jobba, fy fn vad jag hatar att arbeta.

Det är rätt tråkigt att inte jobba också. Jag har sjukt tråkigt. Kan inte komma på vad jag ska göra.
  • Workman

Längtar till att uppförsbacken ska ta slut och livet får lite medlut.. Hitta någon som vill ha mej och skaffa gård å familj med en.

• Postman
    Anonym (Nina) skrev 2017-10-21 11:41:35 följande:
    Det är rätt tråkigt att inte jobba också. Jag har sjukt tråkigt. Kan inte komma på vad jag ska göra.
    Ok, ja det är nog olika. Jag har inga problem att hitta på nåt när jag inte jobbar, jag kan sitta timtal framför datorn, tiden bara flyger iväg då.
Svar på tråden Vad längtar du till?