• sabia

riktigt ledsen idag

hej på er. visst känns så hopplöst ibland? har ni känt er så deprimerad att man nästan vill ge upp? så känner jag mig idag. allt är bara skitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt. varför kan man aldrig blir gravid själv? ibland tror jag att Gud har eller vill straffa mig för något dumt som jag har gjort utan att tänka mig för urderligt.

• Svar på tråden riktigt ledsen idag
  • sabia

tack seafree. vi har gjort utredning de hittar inget fel varken på eller min gubbe. jag fick ta en massa hormoner å till slut gjorde de på khs äp 2/12. då fick jag tillbaka ett ägg, men det blev inga graviditet av dessa. sedan fick jag tillbaka ett fryst i 2/2 det blev inte heller något graviditet. jag är så arg på mig själv ibland för jag inte kan påverka någt vi måste bara gå å veta. kram på dig med.

• sabia

ja linisen. jag håller med dig, jag blir nästan trött av att se alla barn vagnar som går framför mig eller från vänster å höger. vart jag än går så ser jag de överallt. vissa dagar går jättebra, men vissa dagar vill jag nästan gömma mig från allt å alla. en stor KRAM på er alla som vill kämpa å tänker lyckas.

• sabia

det är sant vio. man är inte ensam, men när jag läser alla inlägg på fl. om par som har försökt i många år då bruka jag undrar för mig själv varifrån de har hämtat sina kraft. jag känner mig så ledsen för att jag har slutat att be. det värsta är jag har slutat att TROR. visst är det hemsk.

• sabia

jag har börjat tror att GUD är så trött på mig därför att jag har bedjat honom att han skulle göra så att jag skulle bli gravid varje månader. att han inte vill svara på mina böner längre.

• sabia

hej linisen jag blev så ledsen nu när läst vad du har skrivit ohh ibland det känns så orättvis. medan en som vill så mycket å andra kan få utan som helst problem. jag gråtter med dig. det gör så ont i mitt hjärta gumman. ta väl hand om dig. å lycka till med det livet utan barn. du är så stark.

• sabia

hej lillahjärtat.........tack. jag håller med dig för full. precis som du sa vad är mening å vad som inte är mening? om folk är så duktiga att döma andra får de står för sina handlinga. ALLTSÅ jag mena hon som skrev DIVÄTEOXID . tråkigt att det finns såna människor som är så kalla.

• sabia

hej KISS FROM A ROSE. tyvärr kan vi bara hjälpa dig genom att ge dig goda råd. vi sitter alla ju i samman båten. vi kan bara lyssna på vad du har att säga. jag vet precis hur du känner dig. för att så där brukar jag känna mig ibland. jag kan bara skickar till dig en jätte stor KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. ta hand om dig.

• sabia

just nu skulle bara vilja dö. jag har väntat min jävla mens i massa med dagar å den kom inte. nu bara för att jag gjorde gravtest då kom den. jag sitter här å bara gråtter. jag är så jävla ledsen på det hela.

• sabia

hej seafree. jag gråtter mest för att jag blir så jävla besviken på mig själv att jag nästan skäms. vaörför kan vi inte blir gravida? varför måste vi gå igenom detta smärtsamma behandling? varför kan vi inte få ett sötnos så vi kan pissla med? jag är så biter just nu. han där upp får förlåta mig för mina kärslor.

Svar på tråden riktigt ledsen idag