• Kiss From A Rose

riktigt ledsen idag

Varför är det så svårt ?

Jag och min kille har försökt att bli med barn i ca 6 månader men det händer ingenting... jag slutade med p-piller för ca 4 år sen och har haft 2 förhållanden efter det men har aldrig blivit med barn.. alla frågar om vi försöker tillräkligt... men vad menar folk med försöker ? va har ju sex varje dag räker inte det ?

börjar bli desperat, vet inte vart jag ska ta vägen längre, känns som om allt går emot mej ... snälla hjälp ! =(

• Kiss From A Rose

jag måste ju bara säga att det är skönt att ni finns... har ingen o prata med känns det som,,,

jag har testat äl-stickor och alla visade +, så jag ringde till företaget och dom sa att jag va troligen gravid men självklart va jag inte det... och sen har jag oregelbunden mens... vad finns det mer man kan göra ?

• Kiss From A Rose

förut kom den var 3:e vecka.. men nu dom senaste månaderna är det ca 1 månad och en-två veckor

• Kiss From A Rose

ja men jag tycker inte att jag får svaren på det jag behöver veta.. dom säger mest att det inte är någon fara med mej... men om allt skulle vara bra så borde det ha hänt något känns det som.

• Kiss From A Rose

nej vi försökte en månad och dom funkade ju inte så jag ser ingen utväg med dom... eller ska man försöka igen ?

• Kiss From A Rose

jag vill bara ha svar på den stora frågan varför det inte händer någonting... hittade den här sidan idag känns bara bättre genom att prata med någon...

• Kiss From A Rose

ja jag skriver ne har gjort det i 6 mån nu...

• Kiss From A Rose

räknade man från den dan mensen slutar tills den dan den börjar igen ?

• Kiss From A Rose

skönt att höra hoppas att det kommer gå bra för er... när dusäger "försökt aktivt" vad har ni gjort då för någe för att få det att hända ? äl-test ?

• Kiss From A Rose

jo det är sant som du säger.. vart kommer alla bebisar ifrån ?! känns ju som om alla får barn utom sej själv

• Kiss From A Rose

äl-test, kuddana under rumpan , lutterna upp i luften, sen läste jag om nån himla hostmedecin som skulle hjälpa på nått konstigt vänster men det gick ju inte heller... men man trodde välla inget annat :) + sex varje dag

vad är zink ?

• Kiss From A Rose

hmm.. vart får man tag på det då?

• Kiss From A Rose

ja det är kanonskönt... låg senast inatt och kännde att allt bara mörknade men sen idah köänns det bättre

• Kiss From A Rose

finns det inget annat som kan hjälpa nu innan det har gått ett år ? förutom äl-test och temp

• Kiss From A Rose

känner mej mer och mer pressad !

japp nu är det lågt igen ... min sambos pappa tycker att livets mening är att skaffa barn så han har ju hur många som helst (visst jag håller med om att det är viktigt).

Igår satt dom i telefon och pratade och då sa hans pappa till honom att han tyckte att vi skulle skaffa barn snart och självklart svarar min sambo -vi jobbar på det.

Det känns så himla jobbigt för jag vet att det är mitt fel att vi inte blir med barn, men han verkar ha sina förhoppningar öppna hela tiden, men samtidigt ser jag hur besviken han blir varje gång min mens kommer och det gör så ont !

japp det gör ju bara att jag känner mej ännu mer pressad! kan det inte bara hända nångång så att allt bara kan (rulla på) !?

Svar på tråden riktigt ledsen idag