• sabia

riktigt ledsen idag

hej på er. visst känns så hopplöst ibland? har ni känt er så deprimerad att man nästan vill ge upp? så känner jag mig idag. allt är bara skitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt. varför kan man aldrig blir gravid själv? ibland tror jag att Gud har eller vill straffa mig för något dumt som jag har gjort utan att tänka mig för urderligt.

• Svar på tråden riktigt ledsen idag
  • Jenny S

Hmmm...
    Har du kontakt med nån gynekolog???

• seafree

KFAR: Det är som Jenny S säger att man ska tempa, försöka pricka rätt vid ÄL.... men det känns hopplöst ibland när inget fungerar!
    Så ni har aktivt försökt i 6mån! Alltså testat ÄL!?

• Kiss From A Rose

ja men jag tycker inte att jag får svaren på det jag behöver veta.. dom säger mest att det inte är någon fara med mej... men om allt skulle vara bra så borde det ha hänt något känns det som.

• seafree

Vad vill du veta... vi kanske kan slå våra kloka skallar ihop och komma på dem tillsammans!

• Kiss From A Rose

nej vi försökte en månad och dom funkade ju inte så jag ser ingen utväg med dom... eller ska man försöka igen ?

• seafree

Det är bra att försöka med ÄL test ett tag för att få lite mer koll på när man har ÄL! Skriv upp när du har mens, så du vet antal dagar i cykel...det kan hjälpa för att fastställa ÄL! (fast det kanske du redan gör)

• Kiss From A Rose

jag vill bara ha svar på den stora frågan varför det inte händer någonting... hittade den här sidan idag känns bara bättre genom att prata med någon...

• Kiss From A Rose

ja jag skriver ne har gjort det i 6 mån nu...

• Kiss From A Rose

räknade man från den dan mensen slutar tills den dan den börjar igen ?

• seafree

Det gör det! Jag har varit här på FL i ca 2mån trots att jag och min sambo försökt aktivt i ca 4år! Vi är oförklarligt barnlösa... alltså är det inga fel på oss! Vilket är bra, men vi fick inget svar på den där frågan efter utredningen heller! Men nu så får vi hjälp... jag ska snart äta hormoner och vi är har remiss till IVF!

Genomsnittet för att bli gravid är ca 7mån! Tråkigt att höra, det vill man inte höra... men hoppet är inte ute än!

Svar på tråden riktigt ledsen idag