• Anonym (.)

Kan man bli kallad till faderskapstest, trots att vi inte ens legat?

Ja du kan bli det. Medverkar du inte så dras polisen in. Så lämna ett dna prov och berätta att du inte har något med saken att göra så är saken ur världen snabbt istället för att försöka hålla på nån konstig princip, vilket enbart kommer tolkas som att du försöker smita från ansvar och underhåll.

• Anonym (.)
    Anonym (Vill inte) skrev 2017-10-06 18:42:08 följande:

Jo, du har nog rätt. Men jag vill inte ge henne det, jag har inte haft sex med henne ens och att jag tar ett faderskapsprov placerar liksom mig bland en massa andra som hon har legat med, jag är inte en av dem. Det är tid ur min dag, och hon har redan sabbat min relation så jag vill inte låta henne sabba mer.

Jäklas tillbaka då om hon håller på. Finns tusentals irriterande smågrejer man kan göra. Men det tar tid och energi . Jag hade lämnat provet och låtit kvinnan vara, tar väl inte mer än 1h.
  • Anonym (.)
    Anonym (brorsan) skrev 2017-10-07 14:34:37 följande:

Jag vet inte hur proven tas men jag har svårt att tänka mig att någon skulle kunna tvinga någon til blodutgjutelser.

Ska de hålla fast en då? Droga ner en?

Du har svårt att tänka dig det. Hur tror du de gör dna test egentligen? Oftast en enkel bomulstuss på pinne i munnen.

Klart de kan tvinga. Det är rätt allvarligt att försöka smita undan mer än 18års underhåll, inget som polisen bara släpper så där bara för att man inte frivilligt deltar.
Svar på tråden Kan man bli kallad till faderskapstest, trots att vi inte ens legat?