Min fru vill inte längre
PSDrömmaren skrev 2017-10-10 13:23:21 följande:
Tack för alla tips.
Har också funderat på om hon träffat någon annan, tanken har ju förstås slagit mig.
Vet att hon pratat med en av sina kompisar om detta och har funderat på att kontakt den vännen som även jag känner ganska bra.
Jag kan hålla med om att jag är lite för mesig och det är något jag måste ta tag i.
Har som jag skrivit tidigare försökt prata om det med henne om att hon inte vill vara intim längre. Men hon är inte intresserad av att prata om det.
Hon har tidigare blivit våldtagen och det hände när vi precis hade träffats. Det har vi pratat om och hjälp henne med den biten så gott jag kunnat. Det va för c:a 10 år sedan.
Har alltid försökt göra livet lätt för henne och våra barn och vill fortsätta med det.
Din tidigare sexiga fru vill inte ha sex och lägger sig bredvid dig med flera lager tjocktröjor!! Du måste vara blind min vän..
Inse att hon inte vill ha dig längre. Förmodligen har hon en annan och det har nog pågått ett tag. Hon är för feg/mjäkig för att tala om det och vill att du ska ta första steget till skilsmässa så hon slipper få dåligt samvete för att hon rycker upp rötterna för barnen.
Den ev skuld hon känner för att hon har en annan dövas med att "det är ju så dåligt i allafall hemma".
Du verkar vara en bra människa men i dagsläget har du blivit en mes. Ryck upp dig för böveln. Hur hade du själv reagerat för ett par år sedan om en kompis till dig sa att hans tjej satte på sig koftor i sängen och äcklades av din kompis beröring?