• Anonym (Lotta)

Du som varit otrogen

Du som varit otrogen och blivit påkommen, förstod du hur stor skada det skulle göra på ditt förhållande och din partner? 

• Svar på tråden Du som varit otrogen
  • Anonym (Bo)

Nej, tänkte inte så mycket på det när jag var otrogen. Var härligt, spännande och skönt att bli sedd och känna att någon ville ha mig.

Hade egentligen inte dåligt samvete efter heller med var såklart ledsen över att ha blivit påkommen.

• Anonym (girl)
    Anonym (Bo) skrev 2017-10-11 15:53:09 följande:

Nej, tänkte inte så mycket på det när jag var otrogen. Var härligt, spännande och skönt att bli sedd och känna att någon ville ha mig.

Hade egentligen inte dåligt samvete efter heller med var såklart ledsen över att ha blivit påkommen.

Det hade varit mycket roligare om du blev ledsen för att din tjej kapade kuken på dig. Otrogna människor är svin.
  • Anonym (Bo)
    Anonym (girl) skrev 2017-10-11 15:59:51 följande:

Det hade varit mycket roligare om du blev ledsen för att din tjej kapade kuken på dig. Otrogna människor är svin.

Haha. Stackars lilla människa som önskar andra illa.
  • Anonym (Ja)

Ja. Och det var meningen. Typ. Förhållandet var dött och kärleken helt borta ( annars hade jag aldrig kunnat göra det ). Jag tyckte illa om min dåvarande sambo men var rädd för honom och vågade inte göra slut. Genom att vara otrogen så fick jag mig själv att fatta att det var dags att göra slut.

Dessutom var älskaren så jävla snygg och romantisk ????

• Anonym (Kent)

Nej, jag tänkte inte heller på det så mycket utan det var uppmärksamheten och bli accepterad av en annan människa

• Anonym (girl)
    Anonym (Bo) skrev 2017-10-11 16:02:12 följande:
    Det är du som är en liten patetisk insekt och som gjort en annan människa illa. Du valde att svika din partner och du skriver om det utan ånger.
  • Anonym (illa)
    Anonym (Bo) skrev 2017-10-11 16:02:12 följande:
    Fast att göra andra illa som du gjorde känns som snäppet värre än att önska andra illa
  • Anonym (Lotta)
    Anonym (Bo) skrev 2017-10-11 15:53:09 följande:

Det var egentligen inte svar på frågan.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (girl) skrev 2017-10-11 15:59:51 följande:

Otroligt många människor, både män och kvinnor, är någon gång i livet otrogna.

Mörkertalet är gissningsvis stort eftersom det inte är nåt man går runt och talar om att man varit.

I din omgivning finns det garanterat människor, det kan va kollegor på ditt jobb eller vänner eller nära släktingar, som varit otrogna. I vissa fall är det säkert människor som du aldrig någonsin trott kunnat hitta på något så korkat att göra som att bedra sin partner..

Varför är människor otrogna? Jag vet inte men livet och relationer är sällan lätta att hantera i det långa loppet.
  • Anonym (En fru)

Jag väljer att vara otrogen för att min man inte vill ge mig det jag behöver. Vi har haft sex kanske två-tre gånger på fem år då att han alltid skyller på något. Jag har föreslagit skilsmässa men han "vägrar". Han ska inte få ta bort det behovet jag har och därför väljer jag att vara med andra. För jag tycker att det han gör är lika mycket fel som tycker att jag ska leva utan passion, sex och närhet.

Svar på tråden Du som varit otrogen