Du som varit otrogen
Du som varit otrogen och blivit påkommen, förstod du hur stor skada det skulle göra på ditt förhållande och din partner?
Du som varit otrogen och blivit påkommen, förstod du hur stor skada det skulle göra på ditt förhållande och din partner?
Nej, tänkte inte så mycket på det när jag var otrogen. Var härligt, spännande och skönt att bli sedd och känna att någon ville ha mig.
Hade egentligen inte dåligt samvete efter heller med var såklart ledsen över att ha blivit påkommen.
Nej, tänkte inte så mycket på det när jag var otrogen. Var härligt, spännande och skönt att bli sedd och känna att någon ville ha mig.
Hade egentligen inte dåligt samvete efter heller med var såklart ledsen över att ha blivit påkommen.
Det hade varit mycket roligare om du blev ledsen för att din tjej kapade kuken på dig. Otrogna människor är svin.
Ja. Och det var meningen. Typ. Förhållandet var dött och kärleken helt borta ( annars hade jag aldrig kunnat göra det ). Jag tyckte illa om min dåvarande sambo men var rädd för honom och vågade inte göra slut. Genom att vara otrogen så fick jag mig själv att fatta att det var dags att göra slut.
Dessutom var älskaren så jävla snygg och romantisk ????
Nej, jag tänkte inte heller på det så mycket utan det var uppmärksamheten och bli accepterad av en annan människa
Det hade varit mycket roligare om du blev ledsen för att din tjej kapade kuken på dig. Otrogna människor är svin.
Jag väljer att vara otrogen för att min man inte vill ge mig det jag behöver. Vi har haft sex kanske två-tre gånger på fem år då att han alltid skyller på något. Jag har föreslagit skilsmässa men han "vägrar". Han ska inte få ta bort det behovet jag har och därför väljer jag att vara med andra. För jag tycker att det han gör är lika mycket fel som tycker att jag ska leva utan passion, sex och närhet.