Du som varit otrogen
Du som varit otrogen och blivit påkommen, förstod du hur stor skada det skulle göra på ditt förhållande och din partner?
Du som varit otrogen och blivit påkommen, förstod du hur stor skada det skulle göra på ditt förhållande och din partner?
Har inte blivit påkommen. Men hoppas nästan han anar något...
1 De flesta undersökningar görs anonymt vilket INTE är detsamma som att sitta på släktmiddagen och berätta att man knullat kollegan. Alltså behöver inte mörkertalet vara så stort som du säger. Som anonym riskerar man inte att bli avslöjad.
2 vanligt och acceptabelt är inte samma sak, misshandel och våldtäkt är också vanligt. I din omgivning finns det garanterat människor som misshandlat någon annan, betyder det att det är acceptabelt eller att man inte får anse att dessa människor förtjänar ett straff?
3 Det finns många saker i livet som är svåra och komplicerade, men det är just när det blir svårt och komplicerat som man visar vad man går för. Det är lätt att göra rätt när allt flyter på som man vill, svårare när det blir komplicerat. Bevisligen lyckas många låta bli att vara otrogna, betyder det att de har okomplicerade och lätta liv eller betyder det att de helt enkelt är bättre på att hantera svåra och komplicerade situationer?
Haha. Stackars lilla människa som önskar andra illa.
Fast du, jag håller med henne. Otrogna människor är svin !!
Och dem som dömer andra (utan att ens ha samtalat och pratat om varför dem har varit otrogna) är trångsynta och idiotiska imbeciller // kretiner.
Tyck det du! Jag kunde inte brytt mig mindre om vad du tycker. Otrogna människor är omdömeslösa och jag skrattar när de blir påkomna och får stå där och skämmas samt att de ofta blir av med sin partner.
Själv göre, själv ha
Tyck det du! Jag kunde inte brytt mig mindre om vad du tycker. Otrogna människor är omdömeslösa och jag skrattar när de blir påkomna och får stå där och skämmas samt att de ofta blir av med sin partner.
Själv göre, själv ha
Tycker det låter jävligt sjukt att kapa folks kukar om inte annat.
I ärlighetens namn, vad är så jävla hemskt med en människa som njuter tillsammans med en annan?
Javisst att ditt ego blir sårat, men annars? Klart man inte ska vara otrogen och ljuga, men är ganska säker på att dom som reagerar så starkt på tanken av otrohet skulle skära av kuken om dom kunde läsa sin partners tankar också och då inse att hela tankeverksamheten bygger på sexuella fantasier om andra i princip, Du själv har säkerligen fantasier också. Som tur är kan vi inte läsa varandras tankar, och då kan vi ju ljuga för oss själva och leva i fantasin om att man är den enda i hela världen som ens partner någonsin skulle vilja ha sex med.