Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hur gick det igår?
Åh, tufft läge :/ Du är jätteglad så jag antar att du vill ha barn. Jag tror att det bästa är att bara säga det. Typ ?du sa ju att du nog inte vill ha barn men nu har jag precis upptäckt att jag är gravid? och sen får ni väl ta det därifrån.
Hur länge har ni varit tillsammans? Vet han om att du har svårt för att bli gravid? Vet han om du vill ha barn? Jag antar att ni har diskuterat det.
Vi har varit tillsammans i snart ett år. Ja det vet han om och han vet att jag vill ha barn men att jag inte pratat så mycket om det för jag mått dåligt av det.
Bara mycket tankar om allting. Har precis sagt upp min lägenhet och ska flytta 20 mil. Ska försöka prata med honom när jag kommer dit igen :)
Hej får jag bli med här?
Eller jag vet ej än hur läget är.
Jag plussade igår, efter stt ha blödit i fem dagar,som jag trodde var mensen men tog ett test o sedan flera för stt bekräfta, för jag har symtom spm uppkommit nu efter blödningen började.
Jag testade negativt dagen innan jag började blöda så plusset har ju kommit nu.
Jag vet inte om jag håller på o få missfall eller vad som är frågan om, ska ringa gyn på måndag
Testen är ju inte jättestarka och har noll koll på när jag hade ägglossning. Har pco och väldigt oregelbunden mens i övrigt.
Vad tror ni?
Hej får jag bli med här?
Jag plussade igår, efter stt ha blödit i fem dagar,som jag trodde var mensen men tog ett test o sedan flera för stt bekräfta, för jag har symtom spm uppkommit nu efter blödningen började.
Jag vet inte om jag håller på o få missfall eller vad som är frågan om, ska ringa gyn på måndag
Testen är ju inte jättestarka och har noll koll på när jag hade ägglossning. Har pco och väldigt oregelbunden mens i övrigt.
Vad tror ni?
Jag tror inte att det är missfall, isf borde du testat positivt innan du började blöda. Låter konstigt att symptomen uppstod efter att blödningen började. Kan ju förvisso vara ett så tidigt missfall att du inte hade märkt av det om du inte tog testen.
Varför testade du dig förresten?
Ja jag tycker med det är konstigt!
Men idag blöder jag ingenting alls. Känner mig gravid.
Får avvakta ett par dagar.
Jag testade mig för att symtomen har kommit efter att blödningen började och de har blivit fler och starkare
Hej, plussade i veckan och är beräknad om allt stämmer till den 4e juli så är alltså i vecka 7. Har haft molande värk i livmodern typ som mensvärk i några dagar nu, men tänker att det säkert är för att något växer där inne? Annars har jag inga fler symptom mer än trötthet. Ska på inskrivningssamtal hos BVC på torsdag i nästa vecka. Är så nervös då det är vårt första barn och ingen av oss har barn sen innan.
Grattis till er alla andra som också plussat! :)
Hej!
Plussade idag. Inte helt planerat, men det finns tid för att låta det sjunka in . Skulle gärna vilja gå med i fb gruppen. Men det verkar som att inte alla kan gå med?
Hej får jag bli med här?
Vad tror ni?