Meja08 skrev 2017-10-22 21:14:18 följande:
Tack för svar!
Hur kändes det när du hade utomlands? Om du kände något.. är ju det jag är rädd för. Eller att det är missfall på g.
Tagit flera av samma och strecken har sett likadana ut på alla sorter. Köpte senast ett från apoteket just för att det var det jag använde med första barnen och det var ingen tvekan och superstarka streck på vin.. känner inte att jag har ont i brösten eller avsmak för kaffe/lukter som då
Här är på samma från testlagret bim +2 bim +3 och bil +4
Är inte så stor skillnad
Haha ja jag har testat för mycket men tidigare graviditet var det starkt positiva test direkt och jag var nöjd med det.
Jag kände inget. Det var så litet så orsakade ingen smärta. Det var de svaga testen som fick mig att förstå att något inte stämde. På vul hittade det inte vart det satt någonstans, men något hade fäst någonstans och producerade hcg. Fick tillslut ta en spruta (lågdos cellgift) för att avsluta vad det nu var. Så bra OM det är ett utomkveds vid svaga streck är att det växer mkt långsamt eller inte alls.
Ahh ok. Håller med om att stegringen tyvärr inte ser jättebra ut. Men undantag finns alltid också. Vid min senaste graviditet nu testade jag varannan dag och vid ett tillfälle hade strecket inte blivit starkare alls och fick panik. Men sedan gjorde det ett skutt igen och allt ser bra ut än så länge. Men för att få ro hade jag tagit blodprov. Vul är det för tidigt för redan. Innan 6+0 är det ingen större idé.