Namnet Cleo
Hej på er!
Undrar vad ni får för associationer när ni hör namnet Cleo och vad ni tycker om namnet? Är det WT? Djurnamn? Passar det ihop med namnet Bianca?
Hej på er!
Undrar vad ni får för associationer när ni hör namnet Cleo och vad ni tycker om namnet? Är det WT? Djurnamn? Passar det ihop med namnet Bianca?
Ok, har inte sett serien, men jag tolkar det inte som någon väldigt positiv association?
Någon mer?
Det första jag tänker på är en katt eller en guldfisk. Tror det beror på Disney.
Cleo är väl gulligt och så men passar det på en 40plus årig gubbe med håriga armar och gubbmage? Nja. Vet inte.
Det första jag tänker på är en katt eller en guldfisk. Tror det beror på Disney.
Cleo är väl gulligt och så men passar det på en 40plus årig gubbe med håriga armar och gubbmage? Nja. Vet inte.
Finns det ingen som känner till en människa (alltså i bekantskapskretsen) som heter Cleo? Namnet har ju ökat bland nyfödda..
Jätte fint namn! Jag tänker dock bara på vår hund oss heter Cleopatra och kallas bara för Cleo :)
Helt OK. Känner till tre flickor i förskoleåldern som heter Cleo.
Tänker på Cleopatra. Tycker inte att det låter som ett djur, det passar bra med Bianca och är inte wt(snarare hipstrigt). Tycker att det är ett utropstecken. Coolt och tufft, men ändå inte oseriöst på en vuxen. Ingenn personlig favvo dock.
Ok, har inte sett serien, men jag tolkar det inte som någon väldigt positiv association?
Någon mer?
Cleo är unisex, men används främst på flickor.
Helt okej.
Cleo är fint. Jag har en flicka i min dotters klass som heter det.
Eller Chloë ...
Ungefär lika mycket