Vilken är den optimala kukstorleken?
Om ni tjejer hade fått välja längd och tjocklek på er man, vilka mått hade ni då valt?
Motivera gärna :)
Om ni tjejer hade fått välja längd och tjocklek på er man, vilka mått hade ni då valt?
Motivera gärna :)
Jag skulle säga att på längden gillar jag när den är runt 18-20 cm. Och vad gäller tjocklek tycker jag om att kunna greppa den runt om med handen ordentligt
Hade nog valt 16 i längd och 13 i omkrets.
Skulle säga att 18-21 cm är en perfekt längd och är den sedan minst 14 cm i omkrets så är man så att säga i himlen. Innan ni nu börjar det vanliga tjatet om vad som är normalstort och hur vanligt/ovanligt det är med den storlek jag tycker är perfekt så är TS fråga vilken är den optimala kukstorleken och inget annat och det är det jag svarat på utifrån mina önskningar.
Mitt ex hade 18x15.. Den hade jag inte mycket att klaga på har jag insett så här i efterhand :)
Mitt ex hade 18x15.. Den hade jag inte mycket att klaga på har jag insett så här i efterhand :)
18 cm lång och 14 cm i omkrets är optimalt. Större fungerar men inte speciellt mycket mindre. Fingrar har jag själv är inte speciellt förtust i att bli slickad och när det kommer till sex med bara händer, fingrar och munnar föredrar jag att ha det en annan kvinna så allt snack om att det går att kompensera en lite kuk med att vara fingerfärdig eller bra på att slicka det stämmer i alla fall inte för mig.
Min tjej är klart nöjd med min kuk som är ca. 17cm lång och 14-15cm i omkrets och riktigt hård! Passar som sagt henne väldigt bra, men alla har ju egna favoriter.
Min man har enligt mig de perfekta måtten, ca 18×15 ... :)
Min man har enligt mig de perfekta måtten, ca 18×15 ... :)
Jag fått många goda vitsord för min kuk som är 18 cm lång och drygt 16 i omkrets, men det är inte helt enkelt när det kommer till att kränga på en kondom! Vanliga funkar öht inte, och RFSU Grande är helt klart i minsta laget. Inte alla som klarar den analt heller.... tyvärr.