• Anonym (TS)

Vilken är den optimala kukstorleken?

Om ni tjejer hade fått välja längd och tjocklek på er man, vilka mått hade ni då valt?
    Motivera gärna :)

• Svar på tråden Vilken är den optimala kukstorleken?
  • Anonym (eh)
    Anonym (patetiskt) skrev 2017-10-26 15:46:45 följande:

Jag tror att alla som säger att de har en omkrets på 15 och t om över det antingen har väldigt små händer, fel på synen eller ljuger!
    Dessa mått är enligt alla seriösa mätningar så sällsynta så de nästan är obefintliga. Därför är det lite konstigt att 75% av de som svarar här träffar på sådana och t om fantasimått som 17-18 i omkrets.
    Ta en runda till och gnugga era ögon och mät på rätt sätt med ett måttband!
    Ha INTE ett finger mellan måttbandet och killens penis. Jag lovar att era 16-18 cm snarare visar sig vara runt 14 som inte heller är att förakta!

Jesse sa att det inte går att posta bilder här men däremot så går det att länka till en bild man lagt upp. Finns många fria servrar att välja på.. googla..
    Lägg upp en bild och en tidning med dagens datum så tror jag er.

Det är när man börjar kräva lite ärliga bevis trollen börjar försvinna. Det blir jobbigt, onödigt och man får "helt enkelt tro deras ord".

som sagt patetiskt.

15 centimeter är den genomsnittliga längden på en penis. Det innebär att det finns lika många snoppar som är större än 15, som det finns snoppar som är mindre. Alltså är det verkligen inget ovanligt att hitta snoppar som är större än 15 centimeter. Min nuvarande har 17 x 15 och jag har haft ett antal med större snopp än så.
    I din värld tror du kanske att majoriteten har snoppar som är mindre än 15cm? Då hade ju genomsnittet legat på 10-13 cm istället. Tänk om, tänk rätt.
  • Anonym (eh)
    Anonym (eh) skrev 2017-10-27 08:20:53 följande:
    15 centimeter är den genomsnittliga längden på en penis. Det innebär att det finns lika många snoppar som är större än 15, som det finns snoppar som är mindre. Alltså är det verkligen inget ovanligt att hitta snoppar som är större än 15 centimeter. Min nuvarande har 17 x 15 och jag har haft ett antal med större snopp än så.
    I din värld tror du kanske att majoriteten har snoppar som är mindre än 15cm? Då hade ju genomsnittet legat på 10-13 cm istället. Tänk om, tänk rätt.
    Jag skrev fel, 17 x 14 har han om rätt ska vara rätt. 
  • Anonym (Får man tycka till som gay?)

Jag är man, men runt 20cm är lagom, mått på grovlek vet jag inte, men ganska grov.

Stora penisar, men inga monsterpenisar är bäst. Det skall göra lite ont samtidigt som det är skönt, men med monsterpenis gör det för ont. Man skall inte behöva töja innan för att det skall kunna fungera, utan man skall kunna köra spontant med bara kort tid för att snabbt smörja in.

• KaptenOhoy
    Anonym (eh) skrev 2017-10-27 08:20:53 följande:

Inlägget du citerar pratar om omkretsen, inte längden. 15cm är inte genomsnittet på omkretsen.
  • MR Human

Enligt RFSU

- 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm
    Allt räknat vid stånd och mätt från blygdbenet på ovansidan av penis.

När det gäller omkretsen så kom man fram till följande:
    - De flesta låg mellan 8-12 cm i omkrets
    - Medelomkrets 10 cm
    Måtten togs vid roten av penis.

www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Frageladan/&catID=131

Medel är alltså 15/10
    Har RFSU fel?

Den populäraste kondomen som säljer bäst är Profil kondom som har en bred på 52 mm som passar för snoppar runt 10-12 i omkrets

www.bodystore.com/profil-kondom&gclsrc=aw.ds&dclid=CKyhtK6kkNcCFUTJsgodRJMJpw

Frågor på det?

• Anonym (eh)
    MR Human skrev 2017-10-27 09:34:23 följande:

Medel är alltså 15/10
    Har RFSU fel?

Fel och fel, de verkar inte veta själva. Det beror tydligen på vilken undersökning de hänvisar till. Dessa siffror hittade jag: 

En studie från 2015 som omfattade totalt 15 521 män, vilkas penismått mätts av vårdpersonal visade att genomsnittslängden på en slak penis var 9,16 cm. Studien visar att en penis i slakt tillstånd hos en vuxen var mellan 7 och 12 cm lång. 

Samma studie visade att genomsnittsomkretsen på en slak penis var 9,31 cm. Studien visade att penis i slakt tillstånd hos en vuxen man var mellan 7,5 och 13 cm i omkrets.
    Genomsnittslängden på en penis vid erektion visade på 13,12 cm, medan den erigerade genomsnittsomkretsen var 11,66 cm.

Källa:
    www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Kukkunskap/Mannens-yttre-konsorgan--penisen/

Inte vet jag hur urvalet görs av vilka som mäts, jag vet bara att enligt min egen erfarenhet verkar det ganska vanligt med killar som har snoppar längre än 16 och tjockare än 13. 
  • MR Human
    Anonym (eh) skrev 2017-10-27 09:54:06 följande:
    Fel och fel, de verkar inte veta själva. Det beror tydligen på vilken undersökning de hänvisar till. Dessa siffror hittade jag: 

En studie från 2015 som omfattade totalt 15 521 män, vilkas penismått mätts av vårdpersonal visade att genomsnittslängden på en slak penis var 9,16 cm. Studien visar att en penis i slakt tillstånd hos en vuxen var mellan 7 och 12 cm lång. 
    Samma studie visade att genomsnittsomkretsen på en slak penis var 9,31 cm. Studien visade att penis i slakt tillstånd hos en vuxen man var mellan 7,5 och 13 cm i omkrets.
    Genomsnittslängden på en penis vid erektion visade på 13,12 cm, medan den erigerade genomsnittsomkretsen var 11,66 cm.

Källa:
    www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Kukkunskap/Mannens-yttre-konsorgan--penisen/

Inte vet jag hur urvalet görs av vilka som mäts, jag vet bara att enligt min egen erfarenhet verkar det ganska vanligt med killar som har snoppar längre än 16 och tjockare än 13. 
    Personligen så tror jag att medellängden är mer än 15 cm men att snoppar med omkrets över 14 är ovanligare. Detta baserar jag mest på vad min fru säger. Hon säger att min penis som ligger på en omkrets därikring är den grövsta hon någonsin haft. Hon har haft sex med kanske 25 st män. (jag vet om).
    De flesta säger hon varit betydligt smalare, men hon har såklart aldrig mätt..

Den optimala med en kuk är väl för det första att den fungerar och blir hård?
    En kuk oavsett storlek gör ju inte mycket om den inte blir tillräckligt hård!
  • Anonym (eh)
    MR Human skrev 2017-10-27 10:21:36 följande:
    Personligen så tror jag att medellängden är mer än 15 cm men att snoppar med omkrets över 14 är ovanligare. Detta baserar jag mest på vad min fru säger. Hon säger att min penis som ligger på en omkrets därikring är den grövsta hon någonsin haft. Hon har haft sex med kanske 25 st män. (jag vet om).

Ja det är klart att den ska vara hård och fungera men det är ju en basic förutsättning och inte det ts efterfrågade. 

Ja, jag vet att omkrets över 14cm är ovanligare, men inte så himla ovanligt som många påstår.  

• Anonym (eh)
    MR Human skrev 2017-10-27 10:21:36 följande:

Sen brukar vi kvinnor ofta slira lite med sanningen när det gäller våra mäns snoppar för vi har blivit så matade med vilket känsligt ämne det är och eftersom de flesta av oss är omtänksamma väljer vi att boosta er lite genom att påstå hur stor den är :) 
  • MR Human
    Anonym (eh) skrev 2017-10-27 11:03:40 följande:
    Sen brukar vi kvinnor ofta slira lite med sanningen när det gäller våra mäns snoppar för vi har blivit så matade med vilket känsligt ämne det är och eftersom de flesta av oss är omtänksamma väljer vi att boosta er lite genom att påstå hur stor den är :) 
    Ha ha! OK...jo jag förtsår Ja man säger kanske inte direkt till sin kvinna att exet sög bättre och hade sexigare kropp heller liksom....
Svar på tråden Vilken är den optimala kukstorleken?