Ägglossning efter missfall
Hur har d gått?
Hur har d gått?
Det af lite blod i trosan, typ som en femkrona ljusrött, sen lite rört på pappret och ljusrosa lite senare och sen borta, igår kväll va det yttre Putte lite ljusrosa på pappret en gång. De flesta verkar tro att det är en nidblödning. Håller tummarna för det ! Har ömmande bröst.
Hur gör de för dig ? :)
Ilar hur känner du då ? Asså känns som jag får konstiga rysningar i bröstvårtorna, kan de vara de ? Ofta när det är kallt ? Haha vet inte hur jag ska beskriva de annars :p
Jag fick missfall v6+2 fre den 13 okt... på efterkontrollen den 23 okt hade jag blödit färdigt och allt såg bra ut så jag behövde inte skrapas:) Förra helgen hade vi oskyddat en gång och nu visar digitalt gravtest v1-2... jag har dock testat minst en gång per vecka med vanliga test och de visar positivt hela tiden sedan missfallet! I söndags kom det lite färskt blod så då tänkte jag: yes, äntligen mens så man kan börja om på riktigt men sen inget mer förrän igår, tisdag då kom det en liten konstig klump som var mer gul än blod så nu undrar jag om det inte är rester kvar trots allt:( Förstår att ni inte kan veta, ska ringa gyn idag men någon som har egen erfarenhet av liknande? Det kan ju vara en ny graviditet också men oroväckande med det som kom ut och det blir väl med stor sannolikhet ett nytt missfall sen om ett par veckor då är jag rädd.
fick brunrosa flytningar igår som gick över till ljusrosa röd igår kväll och idag blod, dock inte lika mycket som mens men använder binda ifall att... rädd för nytt MF då det betedde sig likadant inför de :( hade en blödning som inte va lika mycket som mena, plussade efter de och sen en blödning till :(
Jag har ju inte plussat än men gjorde jag ju inte innan först blödningen förra gången heller, den kom dock på bim... nu är jag på ÄL+10 ... enligt senaste blödningen bordebim vara imorgon men enligt ÄL borde den vara på söndag .. blir ju inte riktigt klok på detta :( blir så ledsen :( mår illa och värk i magen med :( kom två små sega typ klumpar förut med :( vill lägga mig i fosterställning och typ bryta ihop ..
Uppdatering, blöder fortf fast sparsamt, kanske absolut Max en binda igår och en idag ... idag har jag haft huvudvärk, mensvärk eller något och illamående fram och tillbaka .. vet inte vad jag ska ta mig till :( är det tidig mens, MF eller vadå :( tror. I ska testa oss på lördag för att se om det kan vara pos och då konstatera att de inte är mens utan då troligtvis MF :(
Hur mår du annars ? :)