• Jägarbrud

Konstig magkänsla,gravid trots mens?

Hej!

Jag och min sambo planerar barn,vi är inne på andra försöket nu! Innan vi började försöka åt jag kombinerade pp i 5 år!

Min mens började den 19 oktober och fortsatte i 3,5 dag ca!

Idag så har jag molvärk i magen, haft hela dagen,inget som jag har jätte ont av men som jag ändå lagt märke till, Sen ikväll hade jag en liten ljusbrun flytning i trosan. Känns så konstigt för brukar inte känna av sådan här molvärk i magen föräns mensen närmar sig, är så enormt trött också! Gjorde grav test dagen innan Bim och de va neg! Vad är detta,ÄL eller gravid trots mens? Snälla svara omgående!

• Svar på tråden Konstig magkänsla,gravid trots mens?
  • Mittiprick

Eller så övertolkar du det, precis som du gjort med det mesta annat som har med att bli gravid att göra.

Ta ett test så får du snabbt svar!

• Aliona

Äl kanske? Hur lång cykel har du? Graviditet låter inte så troligt, men ta ett test så får du svart på vitt.

• sosso98
    Aliona skrev 2017-10-30 20:47:07 följande:

Äl kanske? Hur lång cykel har du? Graviditet låter inte så troligt, men ta ett test så får du svart på vitt.

Håller med
  • Jägarbrud

28 dagar är min cykel! Nja nä jag tvivlar på graviditet men ÄL tror jag mer på! Ska göra ett ÄL test imorgon så får man ju svar på om de va ÄL man kännt av!

Jag tycker inte att jag övertolkar de, molvärk är väl knappt nätt man övertolkar man känner de rätt tydligt,men får väl låta tiden visa vad de är som händer ! Hoppas på att de blir ett plus snart för vi ser så framemot de!!

Svar på tråden Konstig magkänsla,gravid trots mens?