Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Sexuella övergrepp av min pappa?

Känner igen mig. Inte i fysiska våldet (pappa var däremot otrogen mot mamma och allmänt fittig mot henne). Exakt så äcklig var min pappa mot mig med. Kommenterade alltid mitt utseende med komplimanger, jätteäcklig, slemmig blick. Jag fick alltid panik inuti av att vara ensam med honom eller sitta nära. När jag var barn brukade jag tänka att det var konstigt att jag inte kunde minnas övergrepp fast jag hela tiden var rädd för dom. Jag trodde instinktivt att han gjorde det mot mina systrar och undrade samtidigt varför jag kände det så starkt utan att minnas något. Fick alltid pussar och kramar som gav mig fullständig panik och ångest. Inser att detta gett mig en generell ångest jag levt med hela mitt liv.

#metoo

• Anonym (...)
    Anonym (hebe) skrev 2017-10-31 22:48:26 följande:

Han är bevisligen en väldigt sjuk människa som betedde sig olämpligt men att du skulle ha glömt bort övergrepp är extremt osannolikt så "turligt" nog verkar han ha varit en väldigt sjuk människa som åtminstone kunde kontrollera sig till en viss grad.

Han är inte en pedofil men förmodligen hebefil. Oavsett är det inte stämpeln utan beteendet som är fel. 

Kom inte med "hebefil". Finns inga läkare eller psykologer som använder det uttrycket, det är myntat av pedofiler.
Svar på tråden Sexuella övergrepp av min pappa?