• Loomi

Hoppas på ett plus!

Hej!

Jag är inne på tredje försöket mot ett plus! Hade ÄL 31/10 (tempar med Naturalcycles) och har BIM 14/11.

Hoppas så att det tagit sig denna gång!

Fler som har ÄL och BIM i närheten. Följas åt? Dagarna mellan ÄL & BIM segar sig ju fram....

• Svar på tråden Hoppas på ett plus!
  • ankmamma

Hej!

Vi gör vårt första försök på första barnet denna månad, men jag blir inte riktigt klok på om jag haft äl eller ej!!

enligt NC (som jag hållt på med sen juni och den har alltid hittat min äl) så har den inte hittat den ännu och den skulle ha varit för över en vecka sedan :O vi har dock myst på var och varannan dag de senaste två veckorna för att gardera oss!

Nu har appen hux flux flyttat fram bim till på måndag...

Nyfiken som bara den nu, men det känns konstigt att jag inte haft nån temp-topp mer än ca 0,3 grader ?högre? än vanligt!

Har ni varit med om det tidigare? X)

• Loomi

Hej hej!

Onewayticket - har du några symptom? Hur känns det?

Jag är bara på ÄL +6 men har har fått för mig att jag har symptom i form av yrsel/illamående och ömma bröst. Ömma bröst jag jag förvisso ha när jag ska ha mens också... yrsel och lite illamående känns lite väl tidigt , men såhär känns det iaf.. vi ligger ju typ lika i cykeln så kan vara kul att jämföra

Ankmamma - min temp brukar höjas typ 3 dagar efter ÄL, ca 0,5 grader så inte jättemkt. Har din höjts nu? När har du BIM?

• Onewayticket
    Loomi skrev 2017-11-06 08:34:30 följande:

Hej hej!

Jag är bara på ÄL +6 men har har fått för mig att jag har symptom i form av yrsel/illamående och ömma bröst. Ömma bröst jag jag förvisso ha när jag ska ha mens också... yrsel och lite illamående känns lite väl tidigt , men såhär känns det iaf.. vi ligger ju typ lika i cykeln så kan vara kul att jämföra

Ankmamma - min temp brukar höjas typ 3 dagar efter ÄL, ca 0,5 grader så inte jättemkt. Har din höjts nu? När har du BIM?

Jag tycker ju att jag har symptom. Har ont i bröst och det värler längst ner i magen. Men trots att jag aldrig har mensvärk är jag ändå orolig att det är vad det är :/. Har dock inte mens förrän i helgen/nästa måndag så det bprde ju inte vara det heller. Min mens har alltid kommit exakt när den ska förut.. usch. Så jobbigt att behöva vänta med att testa också..
  • ankmamma
    Loomi skrev 2017-11-06 08:34:30 följande:

Hej hej!

Ja min brukar höjas med ca 0,5-0,8 dagarna efter men jag har fortfarande inte haft nån topp mer än typ 0,3... jag har Bim idag enligt NC men jag tänker vänta nån dag till innan jag gör något test! :)
  • Loomi
    ankmamma skrev 2017-11-06 21:56:15 följande:

Ja min brukar höjas med ca 0,5-0,8 dagarna efter men jag har fortfarande inte haft nån topp mer än typ 0,3... jag har Bim idag enligt NC men jag tänker vänta nån dag till innan jag gör något test! :)

Hur går det? Har mensen fortfarande uteblivit & har du testat ?

Jag tror mensen kommer för min del nästa vecka! Tempen går neråt och det är ju ett tecken att man inte är gravid, suck!
  • ankmamma
    Loomi skrev 2017-11-08 14:58:28 följande:

Jag tror mensen kommer för min del nästa vecka! Tempen går neråt och det är ju ett tecken att man inte är gravid, suck!

Mensen har ännu inte kommit men jag har inte gjort något test än.. tänkte göra det imorgon bitti! Har inte vågat än! haha.

Min temp är dock fortfarande ganska låg så jag har inga större förhoppningar:)
  • ankmamma
    Loomi skrev 2017-11-08 14:58:28 följande:

Tog ett test imorse som var negativt! men ingen mens än :O jag går också och väntar på mensen nu som säkert kommer imorrn eller lördag :)
  • Loomi
    ankmamma skrev 2017-11-09 20:13:11 följande:

Tog ett test imorse som var negativt! men ingen mens än :O jag går också och väntar på mensen nu som säkert kommer imorrn eller lördag :)

Trist att testet blev negativt! Men så länge mensen inte dyker upp finns det ju en chans
  • ankmamma
    Loomi skrev 2017-11-09 22:27:02 följande:

Trist att testet blev negativt! Men så länge mensen inte dyker upp finns det ju en chans

Ja kan ju ha testat lite för tidigt.. vi får se!! ;)

hur går det själv? pekar tempen fortfarande neråt?
Svar på tråden Hoppas på ett plus!