BIM December 2017
Hoppar in här också
Fick min mens igår efter två spökstreck på clearblue i veckan. Vi är inne på vårt 9onde försök. Hoppas innerligt vi får en härlig liten julklapp i magen! ÄL ca 16/11 och BIM 1/12.
Hoppar in här också
Fick min mens igår efter två spökstreck på clearblue i veckan. Vi är inne på vårt 9onde försök. Hoppas innerligt vi får en härlig liten julklapp i magen! ÄL ca 16/11 och BIM 1/12.
Åh då har vi samma äl och BIM datum hoppar in här jag med men stannar även i andra gruppen <3
Vad trevligt att så många ville hänga med :)
Jag har BIM 2/12 så nästan samma som er :D
Håller tummarna för oss alla.
Hur gamla är ni lilj3, Millannn och Charlizee? :)
Ja det har varit hemskt men gjort min längtan starkare, nu vill jag inget hellre ön att ha ett barn eller 5 typ!! Älskar barn efter detta och jag vill så gärna ha en liten.
Vart bodde ni?? :)
Jag är 21 och min sambo är 27 och detta är första barnet! Och andra försöket blir det nu
Hej!
Jag hoppar också gärna in här då mensen har börjat idag 5 dagar senare än vanligt. Så jag är lite osäker på ÄL och bim men enligt min app är ÄL 22/11 och bim 7/12 så vi får väl se hur det blir.. Jag har beställt hem äl-tester idag för att kunna hålla koll.
Jag är 27 år och har 2 barn sedan tidigare på 4 och 6 år och samma man som lyckligtvis står ut med mig ännu. :) Jag slutade med preventivmedel i januari men har försökt aktivt sedan augusti.
Nu ska vi väl ändå skapa världens finaste julklappar :) Lycka till allihopa!
Ja mensen tog slut igår och idag testade jag igen och tycker jag ser ett svagt streck men det är förmodligen bara inbillning. Har redan fått vattniga flytningar konstigt nog och magen är fortfarande svullen trots att mensen försvunnit hur går det för dig? <3
Vår första blev till direkt efter pillerstopp och andra tog 16 försök så jag är inneställd på att det kan ta tid men vill såklart att det ska bli nu. Hur har det varit för dig tidigare?
Bim +1 idag mensvärk i 4 dagarinnsn bim, hade sex dagen innan äl och på äl dagen. Idag 15 dagar senare ~Inga symptom förutom mensvärk/molvärk.
Äl den 21/11 och bim 4 december.
Hade metallsmak i munnen 6 dagar efter äl men inget mer men försvann vid -11 bim
Köpt stickor från "gravidkollen men alla 20 tester visar negativt . Nämligen testat 2-3 ggr om dagen sen -7 bim haha men bara visat blank.
Va gör man nu :/
Vill ha en luren bebis juuu
Magkänslan är blandad :(
Jag har plussar bim -9 en gång som slutade med missfall.
Detta var i mars 2017
Så jag har ingen aning.. de spänner i tjejmagen med värsta molvärken just nu men ön så länge inget , men kan va mensen som är på g . Jag blir lika ledsen varjegång testet visst negativt. Men kan inte hålla mig då både jag och mannen vill ha barn mer än något annat just nu. Det är nu man får panik ju :( mensen är sen och testerna är negativa och jag blir bara knäpp ..