• Charlizee

BIM December 2017

Penguinlover skrev 2017-12-22 05:36:21 följande:

Negativt. Är otroligt besviken.

Åh vad tråkigt!! Nya tag och hoppas du får ett plus i januari<3
  • Charlizee
    Anonym (tossa) skrev 2017-12-22 10:02:00 följande:

ÄL+ 11 idag..negativt test så får nog ge upp denna månad också :(

Nej vad tråkigt!! Hoppas du får ett fint plus i januari <3
  • Charlizee

Ni tempexperter behöver er hjälp! Idag sjönk min temp 0,1 grad, är det kört nu?? Tog en temp senare (ogiltig eftersom jag varit uppe ätit frukost etc men då hade den stigit istället 0,2). Såhär ser kurvan ut...

• Charlizee

Varför är man så otålig och hopplös? Önskade mig ett litet julmirakel men nu blev jag bara ledsen istället, CB early alldeles för tidigt tror jag och såklart negativt

• Charlizee
    Shneckan skrev 2017-12-22 15:39:44 följande:

Evig väntan.. när är Du beräknad bim?

Jag vet inte men mellan 28-30 dec tror jag... är bara på ÄL+5/6 skäms nästan jag testat så tidigt. Vi åker bort imorgon och sen kommer jag inte kunna testa förrän 27-28 så ville göra ett försök innan det.
  • Charlizee
    Jooosen skrev 2017-12-22 16:57:53 följande:

Mens idag. 9e försöket åt skogen.. börjar kännas hopplöst. Aldrig nånsin fått ett plus :(.. hoppar av denna tråd. Lycka till

Vi är i samma sits försök 9 som blev halvdant då mannen var bortrest, vet redan nu det är kört så funderar på att hoppa över till januari jag med....Känner mig redan pms:ig och molvärk både i mage och rygg pch stickande bröst hoppas det är vår tur att få plussa snart!
  • Charlizee
    Anonym (Försökt sen maj) skrev 2017-12-22 18:20:38 följande:

Vi har med försökt länge, sedan maj. Bim 29/12, och bör kunna testa tidigt med cb på söndag , Bim -5...så perfekt julklapp. Men har tappat hoppat. Det känns som jag bara hoppar vidare i alla trådar. Det känns helt plötsligt som att jag önskar mig flygande hästar- nåt jätte konstigt, som typ inte finns.

Aya hoppas det bli vår tur snart!

Precis så känner jag också som att man hoppas på något som är omöjligt att uppnå fast vi har ju lyckats två gånger... vet redan innan jag tittar på testet det kommer vara negativt så ledsamt. Mina test är försenade, skulle kommit idag men fick mail de inte kommer förrän mitten av nästa vecka. Undrar bara hur länge man ska orka?

Hoppas du får en fin julklapp på söndag <3
  • Charlizee
    Mamman2015 skrev 2017-12-22 22:52:35 följande:

Jag känner precis samma här trots två underbara barn. Så otålig och förväntansfull. Hur Ska man kunna vänta på bim...

Hur länge har ni försökt? När har du BIM? Kram
  • Charlizee

Skit nu verkar tempen sjunka... mina appar säger BIM 28-31 så är ett tag kvar men om hoppet var litet innan är det nu nästan obefintligt! Har ingen kurva att jämföra med heller. Har jinxat ordentligt också och förberett ett nyårspaket en liten låda med en dikt att lägga ett test i, tusan!! Det positiva är att man iallafall kan ta ett glas vin eller två med gott samvete

Önskar er alla en riktigt god jul och massa fina plus <3

• Charlizee
    Pillanzzz skrev 2017-12-23 09:02:55 följande:

Jag har BIM då :) men känner ingenting i kroppen denna månad, fast det kanske är något positivt?

Håller tummarna för oss!!

Jag har BIM mellan 28-31 dec <3
  • Charlizee
    Shneckan skrev 2017-12-24 11:04:17 följande:

Testa mig också imorse men visade negativt har också bim 29/12

Jag med mellan 28-31 dec, har inga test blev försenade och kommer i mitten på nästa vecka...hur ska man kunna vänta så länge? Det är fortfarande tidigt att testa fina du <3
  • Charlizee
    Baraentilligen skrev 2017-12-24 09:12:31 följande:

Äl+12, bim imorgon. Minus på testet imorse. Men brösten har börjat ömma vilket aldrig händer... Brukar börja småblöda äl+12 vilket jag inte gjort nu. Tempen är ännu hög och den brukar sjunka tills den här dagen. Känns ändå kört när det blev -...

Symptomen låter ju väldigt lovande!! Hoppas du får ett fint plus i dagarna<3
  • Charlizee
    Baraentilligen skrev 2017-12-25 08:45:20 följande:

Fortfarande minus på bim/äl+13 samt lite ljusröda flytningar så jag drar vidare. Så nere idag :(

Åh vad tråkigt!! Hoppas nästa månad är er månad! Min temp sjönk ytterligare lite idag så vi ses nog i januaritråden<3
  • Charlizee
    lussebulle25 skrev 2017-12-25 09:50:25 följande:

Hej på er tjejer! Har hängt med i denna tråd hela december utan att ha skrivit något. Jag tog ut min spiral 28/11. ÄL var beräknad 11/12. Idag, 25/12, är det BIM och testet visade positivt! Blev så glad!

Vi har en 4 åring sen innan, sen hon kom har jag haft kopparspiral. Att det tog sig på första försöker känner jag mig djupt ödjmuk och tacksam inför. Det är ren tur egentligen. 

Symptomen jag har haft är ryggvärk, lite ömma bröst nu när BIM har närmat sig. Har känts som att jag har haft lätt mensvärk. Svaigt humör.

Dessa symptom har jag snarare tänk var pms-symptom. Men icke, tydligen!

Nu tänker jag vänta en vecka och sen ta ett digitalt test. 

Stort grattis!! Vilken avslutning på julen <3
  • Charlizee

Varför använde jag alla mina test så långt innan BIM?? Så onödigt ju och nu har jag inga hemma... gaaaah!!

• Charlizee
    imsevims skrev 2017-12-26 09:26:58 följande:

Yttepyttelite rosa på pappret sent i gårkväll och mensvärk :( Precis som vanligt ett par dagar innan mens. BIM i morgon eller onsdag. Så. Jävla. Besviken. Ska tillåta mig deppa ihop nu ett par dagar. Just nu känns det som om jag bara vill slänga alla äl-stickor, termometer och kräm all världens väg och bara skita i allt. Vara nöjd med det jag har. Men jag gissar att jag är tillbaka på banan om nån vecka och tar mig an försök nr 8.

Åh vännen, förstår precis hur du känner... PMS och värk idag får se när min mens dyker upp men är nog inte så långt borta, FAN FAN FAN!! Hur svårt kan det vara?!?
  • Charlizee
    Wictoria90 skrev 2017-12-26 11:07:43 följande:

Hmmm... nu då!! Haha

Helt klart positivt!! GRATTSI!!!!
  • Charlizee
    Mamman2015 skrev 2017-12-26 17:46:39 följande:

Usch vad jag känner igen mig. Kämpa på ? det är lättare sagt än gjort att inte Deppa ihop. Varje månad testar jag som en galning. Ibland två gånger per dag fast jag vet att det blir negativt. Har bim på nyårsafton men har redan testat tre gånger. Mensvärk idag Så räknar med att mensen kommer lite tidigare. Kanske redan imorgon.. Lycka till

Vad jag känner igen mig i detta...! Man slits mellan hopp och förtvivlan och varje månad är det samma sak! Är 99% säker min mens kommer närsom, är på ÄL+10 och lite olika men mellan BIM-2 och -4. Börjar nytt jobb om en vecka och hoppas det kan få mig fokusera på annat! Just nu vill jag bara gråta en skvätt och dra täcket över huvudet...
Svar på tråden BIM December 2017