BIM December 2017
Negativt. Är otroligt besviken.
Negativt. Är otroligt besviken.
ÄL+ 11 idag..negativt test så får nog ge upp denna månad också :(
Ni tempexperter behöver er hjälp! Idag sjönk min temp 0,1 grad, är det kört nu?? Tog en temp senare (ogiltig eftersom jag varit uppe ätit frukost etc men då hade den stigit istället 0,2). Såhär ser kurvan ut...

Varför är man så otålig och hopplös? Önskade mig ett litet julmirakel men nu blev jag bara ledsen istället, CB early alldeles för tidigt tror jag och såklart negativt
Evig väntan.. när är Du beräknad bim?
Mens idag. 9e försöket åt skogen.. börjar kännas hopplöst. Aldrig nånsin fått ett plus :(.. hoppar av denna tråd. Lycka till
Vi har med försökt länge, sedan maj. Bim 29/12, och bör kunna testa tidigt med cb på söndag , Bim -5...så perfekt julklapp. Men har tappat hoppat. Det känns som jag bara hoppar vidare i alla trådar. Det känns helt plötsligt som att jag önskar mig flygande hästar- nåt jätte konstigt, som typ inte finns.
Aya hoppas det bli vår tur snart!
Jag känner precis samma här trots två underbara barn. Så otålig och förväntansfull. Hur Ska man kunna vänta på bim...
Skit nu verkar tempen sjunka... mina appar säger BIM 28-31 så är ett tag kvar men om hoppet var litet innan är det nu nästan obefintligt! Har ingen kurva att jämföra med heller. Har jinxat ordentligt också och förberett ett nyårspaket en liten låda med en dikt att lägga ett test i, tusan!! Det positiva är att man iallafall kan ta ett glas vin eller två med gott samvete
Önskar er alla en riktigt god jul och massa fina plus <3
Min kurva ÄL+6

Jag har BIM då :) men känner ingenting i kroppen denna månad, fast det kanske är något positivt?
Håller tummarna för oss!!
Testa mig också imorse men visade negativt har också bim 29/12
Äl+12, bim imorgon. Minus på testet imorse. Men brösten har börjat ömma vilket aldrig händer... Brukar börja småblöda äl+12 vilket jag inte gjort nu. Tempen är ännu hög och den brukar sjunka tills den här dagen. Känns ändå kört när det blev -...
Fortfarande minus på bim/äl+13 samt lite ljusröda flytningar så jag drar vidare. Så nere idag :(
Hej på er tjejer! Har hängt med i denna tråd hela december utan att ha skrivit något. Jag tog ut min spiral 28/11. ÄL var beräknad 11/12. Idag, 25/12, är det BIM och testet visade positivt! Blev så glad!
Vi har en 4 åring sen innan, sen hon kom har jag haft kopparspiral. Att det tog sig på första försöker känner jag mig djupt ödjmuk och tacksam inför. Det är ren tur egentligen.
Symptomen jag har haft är ryggvärk, lite ömma bröst nu när BIM har närmat sig. Har känts som att jag har haft lätt mensvärk. Svaigt humör.
Dessa symptom har jag snarare tänk var pms-symptom. Men icke, tydligen!
Nu tänker jag vänta en vecka och sen ta ett digitalt test.
Varför använde jag alla mina test så långt innan BIM?? Så onödigt ju och nu har jag inga hemma... gaaaah!!
Yttepyttelite rosa på pappret sent i gårkväll och mensvärk :( Precis som vanligt ett par dagar innan mens. BIM i morgon eller onsdag. Så. Jävla. Besviken. Ska tillåta mig deppa ihop nu ett par dagar. Just nu känns det som om jag bara vill slänga alla äl-stickor, termometer och kräm all världens väg och bara skita i allt. Vara nöjd med det jag har. Men jag gissar att jag är tillbaka på banan om nån vecka och tar mig an försök nr 8.
Hmmm... nu då!! Haha
Usch vad jag känner igen mig. Kämpa på ? det är lättare sagt än gjort att inte Deppa ihop. Varje månad testar jag som en galning. Ibland två gånger per dag fast jag vet att det blir negativt. Har bim på nyårsafton men har redan testat tre gånger. Mensvärk idag Så räknar med att mensen kommer lite tidigare. Kanske redan imorgon.. Lycka till