• Charlizee

BIM December 2017

Millannn skrev 2017-11-07 16:06:27 följande:

Jag har ganska vattniga flytningar redan så vi börjar redan ikväll haha! Better safe than sorry får verkligen träna på mitt tålamod under den här resan! Men hoppas såklart att det tar sig denna månad.. ska inte köpa ett enda gravtest förrän BIM (kan gå åt skogen dock) haha!! Och inga ältest än, trots allt bara andra försöket <3

Det gör ni rätt i, bara tuta å köra Här är jag inne på mensens sista dag, vill bara ha ÄL nu!!

Nej men precis, genomsnittet är väl mellan 6-8 månader!
  • Charlizee
    Wictoria90 skrev 2017-11-07 16:43:22 följande:

Hur gamla är dem?

Jag hoppas verkligen det. Det enda positiva med att inte vara gravid nu är att jag kan njuta av vår all inklusive semester till gran canaria på lördag. Ska dyka, sola, bada, dricka lite drinkar och ha det riktigt gott. Sambon och jag behöver det så det känns underbart..

ÄL 23/11 och BIM 3/12.

Har vid båda graviditeterna blivit gravid på första försöket så hoppas hoppas!!

Åh vad härligt det lät, är nog vad alla i bebisverkstad skulle behöva! Wow, vad häftigt! Då är du kanske superfertil Kommer säkert gå fin fint då även denna gång <3

Mina små är 5 och 3 år (skulle nästan hinna bli 6 och 4) så skulle bli tre ganska tighta barn, så mysigt! Min äldsta på 5 älskar bebisar och brukar fråga om vi inte kan få en bebis snart hemma Så hoppas jag får ge min familj världens finaste julklapp <3
  • Charlizee
    Wictoria90 skrev 2017-11-07 16:43:22 följande:

Hur gamla är dem?

Jag hoppas verkligen det. Det enda positiva med att inte vara gravid nu är att jag kan njuta av vår all inklusive semester till gran canaria på lördag. Ska dyka, sola, bada, dricka lite drinkar och ha det riktigt gott. Sambon och jag behöver det så det känns underbart..

ÄL 23/11 och BIM 3/12.

Har vid båda graviditeterna blivit gravid på första försöket så hoppas hoppas!!

Åh vad härligt det lät, är nog vad alla i bebisverkstad skulle behöva! Wow, vad häftigt! Då är du kanske superfertil Kommer säkert gå fin fint då även denna gång <3

Mina små är 5 och 3 år (skulle nästan hinna bli 6 och 4) så skulle bli tre ganska tighta barn, så mysigt! Min äldsta på 5 älskar bebisar och brukar fråga om vi inte kan få en bebis snart hemma Så hoppas jag får ge min familj världens finaste julklapp <3
  • Charlizee

Min mens tog slut igår, tog ett ÄL nu på morgonen och jag ska ha ÄL om ca 10 dagar men fick detta? Är det inte lite väl starkt för att vara 10 (!) dagar kvar?!? ÄL 17/11 enligt appar. Jag brukar ha lite utslag under hela cykeln på mina ÄL stickor men inte såhär...

• Charlizee
    Wictoria90 skrev 2017-11-08 09:42:00 följande:

Ja det har liksom diskuterats att jag oh min sambo verkar vara Perfect match när det kommer till att tillverka bebisar men vill ju hellre att det tar tid och bli gravid och man får behålla barnet, att uppleva missfall önskar jag ingen!!

Åååh mysigt, de är ju en sån härlig ålder. Verkligen. Det hade varit den bästa julklappen.. när har du BIM nästa gång??

Jag har bim runt den 1/12 och ÄL 17/11 enligt mina appar. Tyckte dock mitt ÄL test var lite väl starkt för att vara 10 dagar kvar...

Nej fy måste vara fruktansvärt Men då vet ni att ni matchar bra, du ska se att det snart kommer ett litet pyre som vill stanna <3
  • Charlizee
    Wictoria90 skrev 2017-11-08 15:06:08 följande:

Då är vi nästan samtidigt, jag har bim den 3/12 tror jag... ÄL 22 enligt app. Låter bra, ska köra på med varannan dag denna månaden så kan man ju inte missa det tycker man ju...

Ja men så får man se på det, känslan är ju bra att man vet att det funkar!!

Sa till min man igår att jag vågar ju inte ens hoppas längre... får nästan en klump i magen bara av tanken på en till månad av besvikelse. Ska försöka tänka positivt och verkligen försöka hålla mig från att testa till åtminstone BIM-5, men vet det kommer klia i fingrarna...har ett laget av test här hemma!

Kanske borde boka in en resa mellan ÄL och BIM så man inte kan test sig

Vad kul vi ligger så lika! Hur är du med tester? Testar du mycket? Använder ni ÄL test?
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-11-10 07:31:25 följande:

Den kan känna av menshormonerna som fortfarande finns kvar. Så har jag fått när jag testat för tidigt :)

Ja får ett streck nästan hel min cykel imorse var det lite svagare. Min man är bortrest i två dagar så mest orolig vi skulle missa en tidig ÄL. Men vi har haft sex i tre dagar så förhoppningsvis täcker det upp ändå
  • Charlizee
    Bumsann skrev 2017-11-10 17:05:55 följande:

Jo..

Speciellt när ett av rummen i huset bara är, inget särskilt tänkt med rummet förutom att förhoppningsvis få inreda ett barnrum där :) det påminner en väldigt ofta.. tyvärr..

Men det gäller att försöka tänka positivt!

Vi får peppa varandra och spridamassa positiv energi!! Så hoppas vi det kommer vara fullspäckat med plus om ett par veckor<3
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-10 21:33:27 följande:

Hoppar in här med er, har BIM den andra december! Vet inte alls när min ÄL är så kör med stickor så får vi se.. Tycker det är skönt att följas åt och ge varandra positiv energi i detta :) Håller tummar och tår för oss alla ! :D 

Vad roligt vi är så många med BIM runt samma datum

Kändes lite lättare när jag insåg jag kanske kommer hinna ha två BIM i december <3
  • Charlizee
    FrökenLängtan skrev 2017-11-11 23:32:25 följande:

Ja verkligen roligt! 

Men spännande, hur lång är din cykel? :)  Min ligger på 27-28 så kaaanske hinner två jag också! 

Min cykel är i genomsnitt på 28-29 dagar, kommer ha BIM 1/12 och 29/12 När har du ÄL och BIM?
Svar på tråden BIM December 2017