Junirosen skrev 2017-11-15 15:07:21 följande:
Jag får alltid ägglossningssmärtor! Som jag upplevt det brukar jag få ont innan, några till någon dag innan ägglossning men även under själva ägglossningen. Inte efter iaf... förstår vad du menar att det tar emot att ha sex, jag brukar känna samma sak och jag brukar även kunna känna värre smärta vid själva sexet...
Ditt första ägglossningstest den 9/11 ser ju som du säger helt klart starkast ut men det känns ju inte helt rimligt med tanke på att du hade haft mens så tätt inpå. . Mina test som jag har säger att man inte ska testa innan 10 på förmiddagen... kan de ha något med saken att göra? Eller de kanske är olika beroende på vilket test man köpt.
Hoppas verkligen att det tar sig för er iaf :)
Nu är värken som bortblåst eller inte alls lika intensiv iallafall, man blir ju knäpp av detta!
Tror att det står samma på mina men jag dricker så mycket vatten under dagarna att jag är rädd urinen blir för utspädd...tänker att om man alltid testar samma tid så borde ju hormonnivån ha samma utgångsläge iallafall och jag borde kunna se en ökning?
Beställt fler ÄL tester som jag hoppas kommer imorgon!!
Hur går det för er andra? <3