BIM December 2017
Vilken resa du har gjort! Starkt och modigt att välja insemination, även om det nu inte blev så :) Jag hade tänk precis samma.
Håller tummarna hårt för att du får ett fint plus i julklapp!
Vilken resa du har gjort! Starkt och modigt att välja insemination, även om det nu inte blev så :) Jag hade tänk precis samma.
Håller tummarna hårt för att du får ett fint plus i julklapp!
Ååh samma för mig! Igår högg det till son FN oxå på mig men ingen mens än. Känns dock som den ska komma när som helst..! :/ Negativt test imorse på bim+1 så vet inte vad jag ska tro..! Om det ska bli mens kan den väl bara komma nån gång så vi kan försöka igen! ;p
Kul med fler med samma BIM! Jag är bortrest 22-26/12 så kommer inte kunna testa vilket är bra ;). Frågan är om jag ska testa innan?! BIM -3 då som senast...eller ska jag helt enkelt invänta BIM? Spara besvikelse?!
Har inte direkt några jättestarka syntom. Möjligtvis lite dragningar nere i magen till och från och liite mer kissnödig. Kanske tröttare också men det kan ha andra förklaringar med...vad tycker ni? ;)
Jaha, mina BIM dagar är här!!
Enligt appen hade jag BIM igår, men tror mer på idag och senast i morgon. Jag har fortfarande inte tagit något gravtest.
Ingen mens nu i morse iaf, men förra månaden började mensen på fm på jobbet runt 11 tiden. Så de blir en lång dag idag... Bara vänta och se vad som händer med andra ord!!
FIck positivt på digitala idag :D men känns liksom ändå som mensen ska komma, va nästan säker på att jag skulle få mens när som för haft spottings några dagar nu och så känns det som mensvärk
Jooosen
Hur går de för dig?
Ja väldigt punktlig! Brukar komma torsdag eftermiddag/kväll... åker bort inorn o kommer hem lördag. Tar ett test då om mensen inte kommit.. hur länge kommer du testa? Har inte testat något denna månad heller!
Jag tror jag plussat, efter 9 månader.... Bara hållt mig ca 2,5h innan jag testa med ett RFSU test. Har dragit upp kontrasten då de brukar vara mig kvalite här på fl

GRATTIS!! :D