Inlägg från: Anonym (Maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Maja)

Abort hemma

Vid första tabletten hände det inget speciellt för mig, jag fick mycket flytningar bara.

Jag gjorde min abort på sjukhuset, jag var i vecka sex. De bindorna som fanns på sjukhuset var hemska, som blöjor men med sämre uppsugningsförmåga än Always. Jag tycker du ska köpa de största nattbindorna du hittar, tänk på att du måste byta ofta de första timmarna så köp hellre för många än för få. De första timmarna blödde jag extremt mycket, sedan var det som en vanlig mens i 4-5 dagar, därefter hade jag bruna flytningar en vecka till. Jag såg inget foster, men kände tydliga klumpar, något större än de man har vid mens. (Jag vet inte om alla känner klumparna vid vanlig mens, men för mig går det inte att missa dem)

Jag spydde från ingenstans någon timme efter det andra pillret, tydligen är det vanligt så ha gärna en hink i närheten.

Fråga efter smärtstillande då du hämtar dina abortpiller, alla får inte jätteont, men jag låg i fosterställning och grät. Jag var sjukskriven i två veckor pågrund av smärtan, men då har jag hemska menssmärtor också och behöver trots receptbelagda mediciner vara sjukskriven för det ibland så det spelar säkert in.

Svar på tråden Abort hemma