Inlägg från: neverpreggo |Visa alla inlägg
  • neverpreggo

Therese Lindgren

Så du är en annan yt:are som vill ha åsikter om henne?

Jag lyssnar på hennes&Zätas podd och har sett några videos. Gullig tjej som bryr sig och som kämpar med att få ha ett bra liv. Det var ju aldrig meningen att hon skulle bli så stor som hon är nu men jag tycker att hon gör det bra. Älskar podden! Själv YT-formatet har aldrig riktigt varit min grej men Therese har ändå roat mig när jag kollat.

• neverpreggo
    Anonym (Youtube:arn) skrev 2017-11-23 02:10:58 följande:
    Hon verkar älska smink, patetiskt enligt mig. Sedan har hon tydligen ljugit sig till bekräftelse några gånger. Positivt är väl att hon tar hand om djur då.

Snacka om bitter. Smink får väl vara hennes intresse om hon vill, det hjälpte henne att må bättre under en jobbig period och har öppnat upp möjligheter för försörjning på ett sätt som går att anpassa efter måendet.

Ljugit sig till bekräftelse? Ingen Youtuber är perfekt och hon vill knappt kallas för influencer utan verkar hålla sig på marken.

• neverpreggo
    Anonym (Youtube:arn) skrev 2017-11-28 22:01:58 följande:
    Hon är extremt osäker, det är därför hon sminkar sig. Solklart. Gör man det till 100 % för att man tycker om det är det en sak, men så är inte fallet här. Att hon tjänar pengar på det gör det än sjukare. Hon skulle behöva komma ut i verkliga livet, typ ta anställning på en fabrik eller nåt.

Det jag syftar på är klippet där hon berättar om hennes förhållande med den där Anders, dag för dag. Allt som framgår där är egoistiska handlingar, som att ljuga om hur man mår för att få bekräftelse. Precis som jag sa.

Vad är ditt problem, varför kan hon inte bara få vara en människa med defekter som alla andra? Så himla bittert.

Alla sminkar sig verkligen inte för att de är osäkra och när något hjälpt henne ur en sjukskrivning samt att hon ej byggt sitt varumärke på att vara elak som så många andra "influencers" så tycker jag att det är helt okej. Ingen aning om videon som du pratar om. Detta är ingen ung tjej som enbart haft sociala medier som arbete. Hon har jobbat och levt ett liv som inte gick att komma tillbaka till.

Svar på tråden Therese Lindgren