• Anonym (Youtube:arn)

Therese Lindgren

Vad tycker Ni om henne?

• Svar på tråden Therese Lindgren
  • Anonym (Mamma mu)

Min dotter pratar ofta om henne och följer henne.

• Anonym (Äldre)

Jag har följt henne rätt länge, var själv i liknande sits, sjukskriven, social fobi mm. Men nu har hon förändrats så mkt att jag valde att avfölja. Hon är mer en reklampelare nu än den ensamma youtubern som jag gillade.

• Caitlin Deschanel
    Anonym (Äldre) skrev 2017-11-10 08:49:35 följande:

Jag har följt henne rätt länge, var själv i liknande sits, sjukskriven, social fobi mm. Men nu har hon förändrats så mkt att jag valde att avfölja. Hon är mer en reklampelare nu än den ensamma youtubern som jag gillade.

Håller helt med dig, nästan bara reklam nu för tiden, otroligt tråkigt :( Jag har också slutat kolla.
  • Anonym (Jo)
    Samma här
  • Anonym (suck)

För det första är det väl BRA att hon Inte är sjukskriven längre, att hennes sociala fobi är bättre etc? Sen det där med reklampelare, det verkar vara hennes enda jobb, klart man gör samarbeten etc för att man bl.a ska få lön, eller?
  • neverpreggo

Så du är en annan yt:are som vill ha åsikter om henne?

Jag lyssnar på hennes&Zätas podd och har sett några videos. Gullig tjej som bryr sig och som kämpar med att få ha ett bra liv. Det var ju aldrig meningen att hon skulle bli så stor som hon är nu men jag tycker att hon gör det bra. Älskar podden! Själv YT-formatet har aldrig riktigt varit min grej men Therese har ändå roat mig när jag kollat.

• Anonym (W)

Älskar henne, älskar att titta på hennes videos, speciellt vloggarna.
    Det är något med henne som får mig glad, låter säkert urlöjligt.

• Anonym (Ja)

Hon är en bra förebild för alla unga. Tillskillnad från Jockiboi, som skyller ifrån sig på andra varje gång han gör fel. Jag måste faktiskt utgå ifrån deras publik och jag skulle aldrig låta mina barn läsa hans bok eller följa han på sociala medier. Det han gjort och gör är inte barnvänligt material.

• Anonym (Alkoholist)

Hon hade kunnat vara en god förebild. Problemet är att hon är alkis och förnekar detta, hon gick i beroendebehandling men hävdade ändå trots det efteråt att hon faktiskt inte hade problem trots att hon drack morgon, lunch middag. Hon kallar detta "självmedicinering" vad gör andra alkisar då? Är dom bara törstiga eller....

Sen hennes peppbok till unga personer där hon rekommenderar att onanera när man har ångest för att det på något sätt skulle vara hälsosamt. Det är en extremt destruktiv uppmaning. Man ska aldrig börja koppla ångest till sin sexualitet. PUNKT

Svar på tråden Therese Lindgren