Therese Lindgren
Hon får supa. Men jag tycker att det är sjukt problematiskt att hon blir hyllad som en stor förebild som aktiv missbrukare. Nyktra missbrukare har jag inge problem med
Hon får supa. Men jag tycker att det är sjukt problematiskt att hon blir hyllad som en stor förebild som aktiv missbrukare. Nyktra missbrukare har jag inge problem med
Har man gått ett år i beroendebehandling på samhällets bekostnad. Tror du då hon inte är alkoholist? Det är inte speciellt vanligt att man får ens beroendevård även om man söker det, så har väldigt svårt att tänka mig att man sätts på en gruppterapigrupp för missbrukare om man inte själv har problem. Ingen vill väl sitta där i gruppen och lyssna på någon som inte lider av sjukdomen. Hon har dessutom alkoholism i släkten. Varför fortsätter man dricka när man känner till riskerna??
Vi vet inte hur hennes alkoholkonsumtion ser ut idag. Hon vill ju inte ens kännas vid att hon haft dom här problemen. Vi vet inte vad som händer i hennes huvud. En alkoholist kan inte lära sig dricka
Varför ens utsätta sig själv för risken? När man kan återigen kan riskera att förstöra sitt liv.
Det är inte att vara en bra förebild att först få en alkoholistdiagnos och sedan fortsätta dricka trots behandling. Vad signalerar det? Dom unga följarna hon har som också får den diagnosen?
Men sluta dravla om alkoholism mer nu, hon har inte dom problemen längre! Alltid på detta forum så hakar alla diskussioner upp sig i ett och samma ämne, trist.
Däremot vore det intressant att veta hur Anders ser på sin biroll? Det är också intressant att detta par förut har levt ihop, Anders gjorde slut för att sedan återförenas med Therese igen och nu är dom sambos igen.
Jag gillar dom som par och önskar dom lycka till trots att det varit mkt Sellouts med just Therese ibland, men men hon måste ju få sin inkomst
Hon bojkottar djurtestat smink också, va?
Ja, du lät lite upprörd i tidigare inlägg.
Jag kanske misstog henne bara. :)
Vadan denna attityd?
Du insinuerar att jag har problem, och att det är därför jag beskyllde en meddebattör för något.
Jag kanske bara misstog henne för någon annan. Jag orkar inte leta upp inlägget nu.
Och där stod det att?