Inlägg från: Anonym (onym signa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onym signa)

Körkortsutredning

Nej!

Men berätta gärna om dina fyllor i cellen, "spännande" :)

• Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-14 11:21:03 följande:
    Berätta hur du kan tycka att det är spännande istället.
    Svara inte med en motfråga, du startade tråden!
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-14 13:23:55 följande:
    Haha men är du dum eller? Jag startade inte frågan för att berätta om mina fyllor utan för att ta reda på hur en körkortsutredning går till. 
    Detta känns mycket tråkigt att du har grava alkoholproblem och hamnar i fyllecell varje helg, har du försökt kontakta AA?

Jag lider verkligen med dig.
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-14 14:47:11 följande:
    Antingen har man väl gjort en körkortsutredning själv och vet hur det går till eller jobbat inom soc och vet hur det går till? Så varför mer info? 

Jag har ju skrivit att det är pga att jag hamnat i fyllecell. 
    Du verkar väldigt aggressiv tycker jag.

Sen verkar du svara dig själv på frågorna du ställer, så varför starta en tråd då?
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-15 00:23:57 följande:
    Hej!

Jag är 21 idag men det var framförallt när jag var 18 som jag hamnade i fyllecell flera gånger. Fråga mig inte hur jag lyckades. Sen har det hänt två gånger till när jag var lite äldre men det är ju trots det ändå över ett och ett halvt år sedan sist, så jag trodde jag skulle få mitt körkort nu utan något möte. 

Vet inte hur jag ska göra eller säga på mötet heller för jag festar ju på helgerna det gör jag men rent allmänt så sköter jag mig och skulle aldrig köra påverkad dock. 

Jag fick körkort precis när jag fyllt 18 i princip men det blev indraget efter ett par månader (utan utredning från soc) och sen dess har jag inte haft något. 

Det är så jobbigt att gå och oroa sig över det för jag måste ha körkort om jag ska få mitt drömjobb i februari men tveksamt att jag hinner då alltså. 

Tack för din hjälp det betyder väldigt mycket!
    Varför blev det indraget då? *nyfiken* :)
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-11-15 18:18:02 följande:
    För att jag var så dålig på att köra bil :(
    Var det pga att du körde på fyllan?

Precis som ovan, vadå "dåligt"?
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-17 16:13:29 följande:

Jag hamnade i fyllecell igen igår.. det var så längesedan sist och så blev jag alldeles för full igår och var på fel plats vid fel tillfälle, antar att det är kört nu att få ett yttrande till min fördel? Ska ha mötet om en vecka men då kanske dom till och med ställer in det.... eller hur brukar ni göra på soc?

Du måste skämta? Du startade denna tråd för 1 månad sedan. Är du ett troll eller?

Hur fan kan man hamna i fyllecellen 8 ggr?

Lär du dig ingenting?
  • Anonym (onym signa)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-19 09:30:10 följande:
    För en månad sen? Tror du jag hamnat där 8 gånger under en månad? Pröva 5 år.

Nej jag gör väl inte det men det har jag inte lust att diskutera här och absolut inte med dig.
    Du verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan direkt!
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-19 09:31:28 följande:
    Jag var ironisk. Det hade inget med mitt bilkörande att göra, den enda anledningen att jag blev av med det var för att jag upprepade gånger blev för full (har dock aldrig varit i närheten av att sätta mig i en bil).
    Ja det var ju jävligt roligt! Med all rätt blev du av med det, du lär ju ha förbannat jävla svårt att få ta om det, med tanke på att du hamnar i fyllecell så fort du tittar på alkohol
Svar på tråden Körkortsutredning