Dirty talk?
Hej!
Hur gillar ni "dirty talk"?
Gör det er upphetsade, är den en krydda i stunden, är det avtändande?
Vill ni höra det eller vill ni vara den som säger det, eller är det ömsesidigt?
Nyfiken på era åsikter?
Hej!
Hur gillar ni "dirty talk"?
Gör det er upphetsade, är den en krydda i stunden, är det avtändande?
Vill ni höra det eller vill ni vara den som säger det, eller är det ömsesidigt?
Nyfiken på era åsikter?
Hade ett ex som påtvingade mig det och även pressade mig att prata snusk.
Jag hatade det och hatar det än idag.
Skulle någon börja prata snusk i sängen så var jag den första att gå därifrån för att aldrig mer hamna där med honom.
Älskar dirty talk speciellt i text och sms och att man berättar vad man vill göra och hur kåt någon gör en osv. Men alla är inte bra på det, Men när det funkar är det fantastiskt upphetsande. Däremot funkar bara den sensuella varianten när jag är riktigt förälskad.
Inte Dirty talk som "jag vill känna min k*k i din f*ttta..." Men " du är så skön" " vill ha dig NU" " jag KOMMER, kom kom"!! Ha ha typ så är ok.
Vi kör ofta med hur han pratar på ett lite dominant sätt om hur han ska göra mig gravid, att jag sk ta emot hans säd, at jag är hans lilla fru och avelssto och sånt.
Hade ett krogragg som började låta som en taskig amerikansk porrfilm..
Oh god - give me moore .... aaahh, one more finger - fuck meeeee
Rätt avtändande ...men, bet ihop - snörade på skridskorna o fixade biffen typ ..
Hon hade de största lökar jag hanterat - men dagen efter var de fulla med blåmärken vilket var ett problem ..... hon hade en snubbe redan innan ... oupssi.
Älskar dirty talk, att få sms om vad/hur jag ska få i fittan och sedan bli kallad kåt hora och att jag är kukfixerad osv
Är rätt grov i munnen själv, tänder på det helt enkelt. Gillar t ex att svara Lover när han ber om något att ¨ok men då får jag väl kuk sen¨ ....typ.... Allra bäst är kanske när vi sitter framför tvn och då kan jag plötsligt säga om någon att ¨han hade fått knulla mig när som helst¨ eller nåt...
Älskar dirty talk, att få sms om vad/hur jag ska få i fittan och sedan bli kallad kåt hora och att jag är kukfixerad osv
Är rätt grov i munnen själv, tänder på det helt enkelt. Gillar t ex att svara Lover när han ber om något att ¨ok men då får jag väl kuk sen¨ ....typ.... Allra bäst är kanske när vi sitter framför tvn och då kan jag plötsligt säga om någon att ¨han hade fått knulla mig när som helst¨ eller nåt...
Hmm..
alltså jag har inget emot det, jag kan till och med tycka om det. Men då i text, alltså typ sms eller liknande.
Däremot när det kommer till att säga såna saker i verkliga livet eller när man pratar i telefon så tar det tvärstopp.
Känner mig HUR löjlig som helst. Det känns liksom lite påtvingat och tillgjort.. vet inte hur jag ska förklara.
Hur gör ni rent praktiskt? Ja, pratar fattar jag ju. Men alltså för att inte känna er löjliga? Väldigt nyfiken.
Inget för oss, skulle kännas jättekonstigt.