• Pussan

Dirty talk?

Älskar dirty talk, att få sms om vad/hur jag ska få i fittan och sedan bli kallad kåt hora och att jag är kukfixerad osv
    Är rätt grov i munnen själv, tänder på det helt enkelt. Gillar t ex att svara Lover när han ber om något att ¨ok men då får jag väl kuk sen¨ ....typ.... Allra bäst är kanske när vi sitter framför tvn och då kan jag plötsligt säga om någon att ¨han hade fått knulla mig när som helst¨ eller nåt...

• Pussan
    Sten Gren skrev 2017-11-14 21:38:15 följande:
    Jag gillar också dirty talk. Det är så eggande när tjejen säger snuskiga saker! Om hon ber mig ta henne hårt, skicka fittan eller kulla djupt eller något sånt är jag inte sen att lyda
    Mmmmm, har aldrig träffat någon karl som inte gillar det!
  • Pussan
    Brbsladderben skrev 2017-11-15 15:58:26 följande:

Hmm..

alltså jag har inget emot det, jag kan till och med tycka om det. Men då i text, alltså typ sms eller liknande.

Däremot när det kommer till att säga såna saker i verkliga livet eller när man pratar i telefon så tar det tvärstopp.

Känner mig HUR löjlig som helst. Det känns liksom lite påtvingat och tillgjort.. vet inte hur jag ska förklara.

Hur gör ni rent praktiskt? Ja, pratar fattar jag ju. Men alltså för att inte känna er löjliga? Väldigt nyfiken.

Har nog inget bra svar tyvärr, tycker bara inte att det är löjligt. Men vi är ju alla olika. Men när jag talar om för killen att jag vill ha rejält med kuk så brukar det ha en bra effekt.
  • Pussan
    Brbsladderben skrev 2017-11-16 05:48:43 följande:

Nej jag tycker inte grejen i sig är löjlig. Skulle bara vilja vara ?bra? på det jag med. :) det är det att jag KÄNNER mig löjlig när jag måste säga såna grejer , istället för att skriva det.

Men om din karl blir kåt av det så känns det väl inte löjligt?
  • Pussan
    Brbsladderben skrev 2017-11-17 05:48:10 följande:

Tror inte du förstår vad jag menar.. Jag menar inte att GREJEN i sig är löjlig. Utan att jag KÄNNER mig så när jag måste säga såna grejer.

Vet inte ens vad jag skulle säga till att börja med?

I text har jag alltid lätt att uttrycka mig, just för att jag får tänka efter lite innan. Är rätt klumpig när jag måste prata , och då gärna om såna saker.. man vill ju liksom inte göra bort sig helt och hållet.. :)

Nej jag kanske inte riktigt förstår.
    Men du skrev högre upp att du skulle vilja vara bra på detta, och om du nu är bra på att uttrycka dig i text med saker som du tänkt ut i lugn och ro så kan du ju kanske börja där?
    Tänk ut en eller två saker att säga och prova det. Går det hem (vilket jag nästan kan lova att det gör) så räcker det ju bra!
  • Pussan
    Anonym (lilla frun) skrev 2017-11-17 07:17:17 följande:
    Bara männen blir kåta och nöjda så kan man stå ut med allt och gå emot sina principer och gränser?!
    Absolut inte. Men om du läser hela tråden så ser du att Brbsla­dderbe­n inte alls är motståndare pga principer och gränser, utan tvärtom skriver att
    ¨Skulle bara vilja vara ?bra? på det jag med. :) ¨
Svar på tråden Dirty talk?