• emsan08

    Vägghängt skötbord?

    Vi har ingen möjlighet att ha skötbord i badrummet då det är alldeles för litet (har ingen tvättmaskin att ha den på eller något badkar heller).


    I vårt sovrum får vi plats med en spjälsäng men det blir väldigt trångt med ett skötbord där också, så nu funderar vi på om vi ska satsa på ett vägghängt skötbord att ha i sovrummet intill spjälsängen. 


    Jag skulle gärna vilja ha tips och funderingar från er som har haft en vägghängt skötbord vad ni tyckte om det. Och om ni har tips på märken/modeller som ni gillade :)

  • Svar på tråden Vägghängt skötbord?
  • Let it Rain

    Jag har inte haft ett sånt själv, men vill bara uppmärksamma dig om att kolla upp maxvikten. Min ettåring väger 12 kg, som referens.

  • BuoBä

    Ett sånt skötbord man lägger ovanpå spjälsängen är nog smidigare. Eller så skippar ni skötbord och lägger bara en skötdyna på sängen eller golvet.

    Annars är Vegga en klassiker.

  • emc85

    Påtal om maxvikt, min 6 månaders väger över 11 kg så vi har redan passerat maxvikten för många skötbord... Ett sådant som sitter ovanpå spjälsängen är bra, har haft det på resor och det funkar utmärkt.

Svar på tråden Vägghängt skötbord?