• poppa01

    När ska antifeminister inse att feminister inte är manshatare?

    Antifeminister påstår ständigt att feminister hatar män.

    Men faktum är att om man verkligen koncentrera sig på vad feminister tycker och tänker så är de endast emot vita män, inte alla män.

    Jag har aldrig sett en feminist skuldbelägga/generalisera om arabiska män eller svarta män. Feminister anklagar inte arabiska män och svarta män för att vara homofobiska och misogyna och rasister, snarare skuldbelägger de ekonomi eller den vita männen som "smittat" araberna och svarta via imperalismen. Komiskt eftersom feminister brukar hylla ottomanska riket och även arabernas och mongolernas imperalism.

    Vad tror ni är anledningen till att bara vita länder ska ha massinvandring och ta bort "vithetsnormen"? Feminister tjatar inte om att afrika, asien och mellanöstern ska ha massinvandring och att svart-norm, asiat-norm och arab-norm ska bort. Feminister påstår att bara vita män är på ett "naturligt" sätt ett gäng rasister, misogyna as och homofober.

    Vad tror ni är anledningen till att det bara är kristendomen som feministerna ogillar? Jo för att den har vithetsnorm.

    Eftersom feminister är antirasister så kan de ju inte tycka att arabiska män och svarta män och latino män och asiatiska män är misogyna homofober, det är ju rasismen enligt deras egen definition.

    Det går också att se hatet mot den vita männen när det kommer till förhållanden, kollar man upp fakta så är det just vita länder som har störst singelhåll och problem med ensamhet, och det är ju de vita kvinnorna (som näsan samtliga är feminister) som bestämt sig för att unvika den vita mannen. I städer som är multikulturella så ser man fler kvinnor med icke-vita män än med vita män, det är ingen slump. 

    Detta är inte bara vita feminister som hatar den vita mannen utan hela feminist-rörelsen världen över är densamma. Ni kan ju inte ha missat alla icke-vita feminister som spyr galla över den vita mannen? Och eftersom jag kan engelska, arabiska (jag har assyriska föräldrar) och franska så kan jag säga er att även utomlands så skuldbeläggs den vita mannen för precis allt dåligt av feminister. Även i Sydafrika där endast 4 % av invånarna är vita män så skuldbeläggs vita män som grupp för att vara rasistiska förtryckare, här har ni en tv-debatt från sydafrika där vita män helt öppet blir demoniserade: 




    Givitvis så finns det feminister som inte hatar den vita mannen, dessa är dock en pytteliten minoritet. 

    Feminismens mål är att alltså att utplåna den vita mannen och kristendomen och ersätta dom/det med icke-vita människor och islam.

    När vaknar folk upp och inser att feminism endast är emot vita män världen över? Kan vita män besegra denna ondskans idelologi? Vad behöver göras för att stoppa feminismen? Varifrån kommer detta enorma hat som feminister har mot vita män egentligen ifrån? Är det Soros och andra rika globalisters fel?
Svar på tråden När ska antifeminister inse att feminister inte är manshatare?