sperma
Jag har alltid haft otroligt liten utlösning. Jag har aldrig sprutat utan det lilla som kommer mer rinner ut. Finns det nåt sätt att få mera. Kan en läkare göra nåt åt mitt problem?
Jag har alltid haft otroligt liten utlösning. Jag har aldrig sprutat utan det lilla som kommer mer rinner ut. Finns det nåt sätt att få mera. Kan en läkare göra nåt åt mitt problem?
För mig är det ett problem då det knappt kommer nåt alls. När jag var yngre kom det mera och "flög iväg" nån decimeter med. Det var en skönare orgasm än nu när man får liksom mjölka ur lite när det går. När man får en skön avsugning så märker ju inte ens min tjej när det går då det inte kommer nåt.
Kommer 1 till 3 gånger i veckan. Äter normalt som alla andra jag umgås med. Ok antagligen för mycket snabbmat ????. Spelar ingen roll om jag håller upp 1dag eller 2 veckor. Kommer inget mer ändå tyvärr.
Du ska inte se på porr. Där sprutar de flera liter sperma, men i verkligheten är det ungefär en tesked.
Förresten, om du är 40 så börjar det bli dags att sluta ha sex snart.
Man får självklart fortsätta, men de flesta slutar vid ca 45 år.
Jag rekommenderar denna tråd: www.familjeliv.se/forum/thread/78120589-alla-ar-inte-trollmycket-intressant
Jag är över 40 och pippar gärna varje dag och flera gånger om dagen. Oh NEJ gode gud, nu insåg jag helt plötsligt att det måste vara något radikalt fel på mig. Jag tror att jag skapar en egen tråd på fenomenet vi män över 40 så kanske går det att råda bot mot att jag har passerat bäst-före-datum.
Du är ju en ungdomlig gubbe....;)
Om du bara visste.
Jag har en älskare som är 60 år. Han är fullt vital . Sprutar mycket sperma med . Man blir aldrig för gammal för att ha sex.