Blödning v. 14
Jag blödde till och från v.12 till v.15, lite så som du beskriver, med en större blödning i v.14. I mitt fall hade jag en kant på moderkakan som låg över mynningen och förmodligen så var det den det blev små bristningar i när livmodern växer (har moderkakan i framvägg) så sen när moderkakan växt med upp och inte längre var i kanten så slutade blödningarna och jag har inte haft några sedan dess.
Jag småblödde som du ett par dagar sedan åkte jag bara till gynakuten, jag ringde inte och rådfrågade för jag vet att de kommer säga avvakta, men min själ och mitt förstånd hade inte klarat en sekund till i ovisshet, och väl där blev jag faktiskt helt fantastiskt bemött och fick se en pigg liten bebis med tickande hjärta. Jag åkte igen vid den stora blödningen och det var också då de konstaterade vad problemet var och jag fick tydliga direktiv om vad som var normal blödning i mitt fall och jag jag skulle komma in igen om blödningarna "bröt mönstret" så mitt råd är att åka bara om man känner sig väldigt orolig, det mår ingen bra av, varken du bebis eller de runt omkring dig. Så åk och kolla, eller om du kan få akut ul-tid privat, värt varenda krona, det är ju tortyr att gå och vänta.