jonas112 skrev 2018-02-04 13:50:34 följande:
original; Som ett svar till mitt påsåtende att klyftorna i Sverige ökat mest i västvärlden mellan 1994-2008 sadr Killbill tydligt att de önskat minst i världen. Jag visade sedan flera källor som tydligt visade att de hade ökat mest. Ren odiskutabel fakta. Hade kill bill varit en ätlig debattör hade han kunnat säga "du har rätt jag hade fel MEN sossarna försöker med åtgärder x och y att motverka utvecklingen" Istället fortsätter kill bill att ljuga och hävdade att han inte menade perioden 94-08 vilket var en ren efterhandskonstruktion som han lade sig till med efteråt vilket trådens historik visar.
Jag har bättre saker för mig än att debattera med personer som inte kan erkänna misstag. Tack för mig.
Jonas, hur många olika alias har du i den här tråden? 3, 5 10? Är inte den faktiska anledningen till att du inte vill fortsätta diskussionen att du förstår att du snart blir portad från FL?
Bär det gäller inkomstklyftorna så har jag i flera inlägg förklarat att jag uttalade mig om utvecklingen de senaste åren och inte som du om utvecklingen sedan 80-talet. Sedan är det oantastlig fakta att Sverige är ett av de länder i världen som har minst inkomstklyftor och att Sverige förra året prisades som de land i världen som gör mest för att minska inkomstklyftorna.
Om du är kritisk mot ökade klyftor i samhället så borde du rikta din ilska mot alliansen och SD som lägger förslag som leder till ökade inkomstklyftor och som stoppar förslag från regeringen som skulle leda till minskade inkomstklyftor.