• Anonym (Nyfiken)

Finger i rumpan? Man/kvinna

Vad tycker ni, man som kvinna, om att under sex fingra i partnerns rumpa? Alternativt bli fingrad?

Är det vanligt att ?folk? gör detta?

Tycker ni det är skönt?

Är det vanligt att man ställer upp, även om man själv inte är så sugen på detta?

Många frågor, men man är lite nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna.

• Svar på tråden Finger i rumpan? Man/kvinna
  • Hakushu
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-04 16:57:46 följande:

Vad tycker ni, man som kvinna, om att under sex fingra i partnerns rumpa? Alternativt bli fingrad?

Är det vanligt att ?folk? gör detta?

Tycker ni det är skönt?

Är det vanligt att man ställer upp, även om man själv inte är så sugen på detta?

Många frågor, men man är lite nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna.

Super skönt med ett par tre fingrar när man blir avsugen, om man är på det humöret. Pluggar, dildos och strapon används också ibland.
  • Anonym (uäh)

Nä, fy fan! Skulle min make föreslå det så skulle jag skratta ihjäl mig

• Anonym (Nyfiken)

Brukar detta vara en ingång till analsex eller kan det fungera som förspel eller likande?

• Missvonn

Vill gärna ha ett finger i stjärten vid samlag, då kommer jag väldigt snabbt .

Vill min partner ha damma behandling så ställer jag självklart upp.

• Pretorian IV

Älskar att smekt min fru med två fingrar i analen, antingen samtidigt som jag har två fingrar fram och slickar henne, eller under samlag. Och hon gillar det lika mycket såklart.

Är minst lika upphetsande som att stoppa in kuken där bak.

Vill dock inte ha något i min egen bak. Provat, men det är inte min grej.

• AW

Jag (man) gillar fingrar utanpå och i under oralsex.

Min sambo (kvinna) gillar att bli ?tjittlad? utanpå under oralsex.

• Anonym (Killen)

Jag tycker det är skönt med finger i anus vid oralsex/samlag.

• Anders 386

Jag leker ofta med ett finger precis i öppningen...

Men kör bara in det typ en centimeter. Just mellangården o anus verkar vara väldigt känsligt hos min partner. men hon vill inte att jag kör in hela fingret, o inga andra föremål... Hon kan t.o.m. få en tungspets där ibland...

Själv skulle jag säkert tycka om ett finger därbak - men min partner är aldrig ens i närheten, jag förmodar hon tycker det är äckligt, och därför ber jag henne heller aldrig om det.

• Anonym (Kille...)

Hon blir kåt och kommer rätt snabbt om hon får en tumme, precis i rövhålet som stimulans utanför / strax innanför, samtidigt som jag sätter på henne i andra hålet.

Själv gillar jag intr fingrar där bak på mig, tycker de känns lite hårda och kantiga. Däremot gillar jag en dildo i stjärten, hon brukar sätta på mig med en strapon emellanåt, riktigt skönt :)

• Hakushu
    Anders 386 skrev 2017-12-05 15:39:15 följande:

Jag leker ofta med ett finger precis i öppningen...

Men kör bara in det typ en centimeter. Just mellangården o anus verkar vara väldigt känsligt hos min partner. men hon vill inte att jag kör in hela fingret, o inga andra föremål... Hon kan t.o.m. få en tungspets där ibland...

Själv skulle jag säkert tycka om ett finger därbak - men min partner är aldrig ens i närheten, jag förmodar hon tycker det är äckligt, och därför ber jag henne heller aldrig om det.

Om du bara gissar att hon tycker det är äckligt, lyft frågan.

Hon kan eventuellt använda en finger kondom, nitrilhandske, eller en vanlig kondom. En smal dildo eller liknande.

I och med att du tror dig gilla det är jag nästan övertygad om att du Kommer älska det.

Om så är, visa henne det också visa hur mycket du tycker om det och hur mycket du njuter av det.

Det kan underlätta med spärrarna i huvudet (om hon nu skulle känna så).
Svar på tråden Finger i rumpan? Man/kvinna