• Anonym (Nyfiken)

Finger i rumpan? Man/kvinna

Vad tycker ni, man som kvinna, om att under sex fingra i partnerns rumpa? Alternativt bli fingrad?

Är det vanligt att ?folk? gör detta?

Tycker ni det är skönt?

Är det vanligt att man ställer upp, även om man själv inte är så sugen på detta?

Många frågor, men man är lite nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna.

• Svar på tråden Finger i rumpan? Man/kvinna
  • Anders 386
    Hakushu skrev 2017-12-05 16:43:26 följande:
    Om du bara gissar att hon tycker det är äckligt, lyft frågan.

Hon kan eventuellt använda en finger kondom, nitrilhandske, eller en vanlig kondom. En smal dildo eller liknande.

I och med att du tror dig gilla det är jag nästan övertygad om att du Kommer älska det.

Om så är, visa henne det också visa hur mycket du tycker om det och hur mycket du njuter av det.

Det kan underlätta med spärrarna i huvudet (om hon nu skulle känna så).
    Tack för förslaget.
    Det kan också vara så att hon tror att det bara är bögar (Inget ont om dom.) som tycker om att känna nåt i baken. Hon borde läsa mer på FL Skrattande

• Hårfagre

Både mysigt och skönt tycker jag.

Fingrar gärna kvinnor i baken och tar gärna emot ett par fingrar i min anal.

Har vid ett tillfälle kunna tagit emot en hel hand, och har även blivit påsatt bakifrån med en Strapon :)

• Anonym (well)

Både han och jag gillar allt möjligt analt. 

Han är väldigt förtjust i anal fisting, på honom då. Jag har töjt ut honom ganska mycket under våra år ihop, så nu får jag in båda händerna, med ena armen en bra bit in.

Det är väl inget jag tycker är jättekul, dock. Gör det för hans skull, för "husfriden" skulle man väl kunna säga. Eller jag tycker inte illa om det heller, men jag blir inte sexuellt upphetsad av det.

• Anonym (Johan)
    Anonym (well) skrev 2017-12-05 22:11:27 följande:

Både han och jag gillar allt möjligt analt. 

Han är väldigt förtjust i anal fisting, på honom då. Jag har töjt ut honom ganska mycket under våra år ihop, så nu får jag in båda händerna, med ena armen en bra bit in.

Det är väl inget jag tycker är jättekul, dock. Gör det för hans skull, för "husfriden" skulle man väl kunna säga. Eller jag tycker inte illa om det heller, men jag blir inte sexuellt upphetsad av det.

Det där vill jag helst inte tro på. Kan du inte säga att du är ett troll så jag slipper obehagskänslorna..  Kräks
  • Anonym (Kvinna)

Riktigt skönt och upphetsande! Min senaste sexpartner gjorde detta ofta på mig, vansinnigt skönt. Har aldrig tidigare upplevt det, men vill gärna få den behandlingen fler gånger.

• Anonym (well)
    Anonym (Johan) skrev 2017-12-06 09:25:25 följande:
    Det där vill jag helst inte tro på. Kan du inte säga att du är ett troll så jag slipper obehagskänslorna..  Kräks
    Nej, jag är inget troll. Men jag förstår dig, jag hade inte heller trott på det innan jag träffade honom. Hade ingen aning om att det fanns dom som gjorde så, eller att det ens var fysiskt möjligt.
  • Anonym (Nyfiken)

Ni som gillar det, är det skönt rent fysiskt, eller är det för att det är spännande?

• Anonym (woman)

Jag gillar det. Både fingar och analsex. Jag tycker det är fysiskt skönt.

• Hakushu
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-06 18:01:17 följande:

Ni som gillar det, är det skönt rent fysiskt, eller är det för att det är spännande?

Ja, det är den fysiska biten som är skön. Spänningen, det "förbjudna" försvann för många år sedan och känns väl som vilken naturlig del som helst i sexet.

Med strapon finns det en liten spännande del kvar som också gror lite sakta men det beror nog på att vi försöker blanda in lite rollspel då också.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-06 18:01:17 följande:

För att det är skönt! Har inga andra/tidigare erfarenheter av anal stimulans. Hoppas få uppleva fler gånger, tyvärr träffar jag inte den här partnern längre, han kunde verkligen tända mig.
  • Anonym (88an)

Jag går igång på att fingra min fru där bak under sex. Tyvärr har det blivit mindre och mindre av det under årens lopp, för att hon inte vill längre. Likadant med analsex. Och nu är det flera år sedan senast. Men istället har hon börjat fingra mig där bak när vi har sex. Det gjorde hon aldrig tidigare.

• Bure

Om min älskade fru under avsugning för in ett finger å ger prostatamassage samtidigt som hon tar kuken i halsen så exploderar jag.

Jo hon hinner med å svälja, har varit tillsammans i 15år hon känner ryckningarna rätt väl nu

• Anonym (Kvinna46)

Fråga till er som fingrar er man - ställning för att komma åt bra? Glidmedel på? Vill gärna testa men tänker att det ser trångt ut att komma till medan han ligger på rygg. Såg en cool video dör en nan låg typ i framstupa sidoläge med ?övre? benet högt uppdraget och där en kvinna ägnade säkert 20 min åt att smeka rumpa och utanpå anus med glid för att sedan oändligt långsamt leka sig in med små långsamma smek. Såg fantastiskt ut, men lär ju varasvårt att kombinera m avsugning. Hur mkt tid lägger ni på att komma in alternativt ni män; vad är en optimal behandling för er?

• Ozzy30
    Anonym (Kvinna46) skrev 2017-12-14 19:57:14 följande:

Fråga till er som fingrar er man - ställning för att komma åt bra? Glidmedel på? Vill gärna testa men tänker att det ser trångt ut att komma till medan han ligger på rygg. Såg en cool video dör en nan låg typ i framstupa sidoläge med ?övre? benet högt uppdraget och där en kvinna ägnade säkert 20 min åt att smeka rumpa och utanpå anus med glid för att sedan oändligt långsamt leka sig in med små långsamma smek. Såg fantastiskt ut, men lär ju varasvårt att kombinera m avsugning. Hur mkt tid lägger ni på att komma in alternativt ni män; vad är en optimal behandling för er?

Vem vet, han kanske testat på sig själv utan att berättat det för dig. Du behöver ju även inte penetrera utan endast smeka där runt. Gillar han det är det väl bara att fortsätta. Om inte så gäller väl samma regler för män som för kvinnor - stay off! =)
Svar på tråden Finger i rumpan? Man/kvinna