• Hakushu

Finger i rumpan? Man/kvinna

Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-04 16:57:46 följande:

Vad tycker ni, man som kvinna, om att under sex fingra i partnerns rumpa? Alternativt bli fingrad?

Är det vanligt att ?folk? gör detta?

Tycker ni det är skönt?

Är det vanligt att man ställer upp, även om man själv inte är så sugen på detta?

Många frågor, men man är lite nyfiken på hur det ser ut ute i stugorna.

Super skönt med ett par tre fingrar när man blir avsugen, om man är på det humöret. Pluggar, dildos och strapon används också ibland.
  • Hakushu
    Anders 386 skrev 2017-12-05 15:39:15 följande:

Jag leker ofta med ett finger precis i öppningen...

Men kör bara in det typ en centimeter. Just mellangården o anus verkar vara väldigt känsligt hos min partner. men hon vill inte att jag kör in hela fingret, o inga andra föremål... Hon kan t.o.m. få en tungspets där ibland...

Själv skulle jag säkert tycka om ett finger därbak - men min partner är aldrig ens i närheten, jag förmodar hon tycker det är äckligt, och därför ber jag henne heller aldrig om det.

Om du bara gissar att hon tycker det är äckligt, lyft frågan.

Hon kan eventuellt använda en finger kondom, nitrilhandske, eller en vanlig kondom. En smal dildo eller liknande.

I och med att du tror dig gilla det är jag nästan övertygad om att du Kommer älska det.

Om så är, visa henne det också visa hur mycket du tycker om det och hur mycket du njuter av det.

Det kan underlätta med spärrarna i huvudet (om hon nu skulle känna så).
  • Hakushu
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-06 18:01:17 följande:

Ni som gillar det, är det skönt rent fysiskt, eller är det för att det är spännande?

Ja, det är den fysiska biten som är skön. Spänningen, det "förbjudna" försvann för många år sedan och känns väl som vilken naturlig del som helst i sexet.

Med strapon finns det en liten spännande del kvar som också gror lite sakta men det beror nog på att vi försöker blanda in lite rollspel då också.
Svar på tråden Finger i rumpan? Man/kvinna