• villhahjalptack

    Svullen förhud vid mynningen

    Hej!


    För cirka en vecka sen gick jag hem med en tjej från krogen. Vi hade sex med kondom, men jag märkte att den trillat av en stund (säkert ej mer än 30 sek). Efter det tog jag en ny och fortsatte som vanligt.


    Utöver detta brukar jag stretcha och jelqa penisen då och då, vilket ökar blodflödet. För cirka 5 dagar sedan efter jag stretchat och jelqat ett tag så märkte jag att toppen av ollonet blivit svullen vid mynningen, detta är rätt mystiskt då jag ofta kan bli svullen efter detta men inte precis vid mynningen. Jag gick la mig och vaknade dagen efter av att svullnaden gått ner och trodde att allt var som vanligt... nu har det dock gått snart en vecka och svullnaden vägrar försvinna (extra påtaglig speciellt när jag rör mig och är aktiv).


    Svullnaden ser ungefär ut som den bifogade filen (ej min men väldigt lik). Det ser lite ut som läppar och det känns som mynningen är mer "stängd" än vanligt.


    Har kollat runt mycket på andra forum och det verkar ej röra sig om någon sjukdom utan något som många har problem med och som har svårt att försvinna.


    Är det någon som vet något mer om det här, och vad bör jag göra?


    Mycket tacksam för svar!


     


    Länk till bild: patient.info/forums/discuss/tip-of-the-penis-meatus-is-red-and-swollen-like-lips-what-is-the-problem--532786

Svar på tråden Svullen förhud vid mynningen