• Milbis

Var i Danmark för insemination, någon mer?

Jag och min flickvän går till en privat klinik i Oslo. Vi köpte tre strån plus en barnrätt av en donator från european sperm bank. Första försöket i november funkade inte och förra måndagen inseminerades jag igen. Ska ta gravtest den 20e. Hoppas så mycket att det tar denna gång, det är ju inte billigt direkt och väntan är helt olidlig. Min person på kliniken säger att det är bra att vänta med test till BIM då det är vanligt att man blir gravid men att det inte blir något av, och då är det ju ännu tråkigare när mensen kommer när man trott att det var något där.

• Milbis

Min flickvän och jag går till en privat klinik i Oslo. Vi köpte tre stån och en barnrätt från en dansk donator genom european sperm bank. Inseminerades första gången i november men det funkade inte. Vi gjorde andra försöket förra måndagen och jag har BIM den 20e. På kliniken säger de att man gärna ska vänta med gravtest till BIM då många blir gravida men att det inte blir något, så om man testar positivt tidigt så är det vanligt att få mensen ändå och då är ju besvikelsen större. Men väntan är ju olidlig.

• Milbis

Sorry, var inte meningen att skriva 2 svar men trodde första inlägget försvann så skrev ett nytt i all hast :) Är ny medlem så förstår inte riktigt hur allt fungerar här. Försökte redigera min profil men familjeliv har bestämt att det inte går och att jag är 47 år?? Jag är 30 thank you very much. Någon som vet hur man ändrar det? Sorry för OT.

Svar på tråden Var i Danmark för insemination, någon mer?