• Ki1

pojkvän som gör slut hela tiden?!

Min pojkvän har en tendens att bli arg för ingenting, han gör slut utan o överdriva varje dag.. o nu är man tydligen dumpad o singel igen. Ingen aning varför men helt plötsligt var jag äcklig o han va inte kär o mig? O såhär är de ofta. Allt är MITT fel därför gör han slut enligt honom. Kan oxå säga att han är 26 år och jag är 25. Jag orkar ärligt talat inte bry mig längre utan låter de va o dagen efter får man ett samtal om förlåt jag älskar dig eller " förlåt men du måste förstå att du gjorde fel" även att man inte hade gjort eller sagt något kosntigt. Vad ska jag göra med hobom? Jag älskar honom men blir mindre o mindre kär för varje dag som går. Varför beter sig folk sådär?

• Svar på tråden pojkvän som gör slut hela tiden?!
  • Mortiscia

Vad du ska göra? Låt det vara slut! Du kan ju inte vara tillsammans med en sån där skitstövel begriper du väl.

• Annita

Väldigt oattraktivt att bete sig så. Elakt, otrevligt, omoget,egoistiskt, oschysst... skulle kunna komma på massor av fler ord.

Ställ dig frågan: har jag någon framtid ihop med honom? Och hur skulle den framtiden i så fall se ut?!

• Annita

Och akta dig för att bli beroende av "trösten" han ger när han ångrar sig! Jag har tidigare varit i ett ganska stormigt förhållande, och lättnaden när bråket var över gav en sorts tillfredsställelse som jag så här i efterhand kan se var osund.

• Ki1

Tack de är skönt att höra ifrån andra att det ska vara slut o de inte är sunt! Jag mår dåligt tills vi har blivit sams igen. Han vet mycket väl att han kan bete sig hur som helst o jag tyvärr förlåter honom.. det känns som vi har ett förhållande på dagis nivå. Aldrig varit med om sånt här förut i mina andra förhållande, enligt han är de mesta MITT fel. Vad ska jag göra nu när han kommer gråtandes tbx, de är så jävla svårt o stå emot.. för jag vill ändå va med honom men fattar inte Hur jag kan vilja de. Jag vet jag är värd mycket bättre men så svårt att få ett helt avslut för de är ju han som tydligen bestämmer när de är slut o inte osv, jag har aldrig dumpat o kastat bara sådär ifall jag inte varit seriöst med de och då är det slut på riktigt, får inte in i mig huvve hur man kan göra slut varje dag i princip sen ångra sig som de inte vore något. Vill gärna förstå mig på såna människor men gör tyvärr inte de

• Ki1

Ska jag bara ignorera när han hör av sig? För nu hörde han av sig o skrev nu e de kört mellan oss. Som att han vill ha min uppmärksamhet bara. Varför skriver han massa sånt om han ändå inte vill?

• Heliena

Låt det vara nu. Skriv bara: Du har rätt, det är slut nu.

Sluta ta tillbaka honom hela tiden.. Det gör att han bara tar dig för givet. Jag har ett ex och vi bröt upp 7 gånger under 6 år. Tillslut fick jag nog när han frågade mig om vi skulle göra slut och så sa jag bara att, ja, det ska vi. Han blev chockad men fyyyfan vad skönt att få ett slut på eländet!

Säg hejdå till honom, gå vidare och må bra istället!

• Annita
    Ki1 skrev 2017-12-07 00:09:06 följande:

Ska jag bara ignorera när han hör av sig? För nu hörde han av sig o skrev nu e de kört mellan oss. Som att han vill ha min uppmärksamhet bara. Varför skriver han massa sånt om han ändå inte vill?

Ja ignorera honom! Vill han att du bönar och ber eller vill han bara vara dum?

Om du svarar är det ju risk att konflikten bara eskalerar. Stäng av telefonen om du fixar det. Han går ju inte att prata med ändå, inte på något vettigt sätt.

Det där att han fortsätter skylla på dig fast han kommer tillbaka är ett väldigt fult sätt att manipulera dig. Han tar dig inte på allvar, respekterar dig inte. Du är verkligen värd bättre!
  • Ki1

Ja de är väl det bästa egentligen! "kom inte o gråta sen för det är försent nu. "Vad ger man för svar på det haha?

Svar på tråden pojkvän som gör slut hela tiden?!