• taquine

Ångrar mig efter skilsmässan.

Anonym (Märta) skrev 2017-12-10 11:26:45 följande:
    Jag var tyvärr otrogen ja. Den mannen jag föll för var även han otrogen, gift med barn.

Men jag vill inte att det skall vara kört ändå med min exman och är beredd på att kämpa rejält för att få tillbaks det vi hade. Det är det jag vill ha hjälp med, fördöma mig själv och dåligt samvete ångest klarar jag att straffa mig själv med tyvm.
    Låt mig gissa, att det inte höll med den nya var för han inte ville skilja sig, han tycket du var ett utmärkt knull vid sidan om bara...

Du skriver att din exman inte vill ha med dig att göra men att han fortfarande älskar dig? Varför i herrans namn skulle han göra det? Glöm det säger jag, förhoppningsvis har han gått vidare i livet .Träffar en kvinna med stil och klass, inte en som hoppar i säng med en annan för man känner sig uttråkad och "fångad"

Det blev en dyr läxa för dig ts , med tycker att sådana som du bara ska ha det.
    Goodness me
  • taquine
    Anonym (Diddi) skrev 2017-12-10 16:29:17 följande:
    Menar du att det är sunt och moget att njuta av att göra slut med någon bara för att man inte har känslor? För ja, jag tycker det är omoget.
    Om personen ifråga gjort en väldigt illa, sårat och svikit så är det väl högst mänskligt att njuta av att göra slut. Inte ett dugg omoget.
    Goodness me
Svar på tråden Ångrar mig efter skilsmässan.