• Anonym (skäms)

skäms efter analsex...

Hej, jag säger detta redan nu men jag vill inte ha några nedlåtande eller negativa kommentarer för jag skäms över detta och är fortfarande ledsen... Det är såhär att min pojkvän vill väldigt gärna ha analsex med mig, vi har testat ett par gånger men det har gjort så ont bara han tagit in toppen så vi har slutat fort, inget mer med det.
    Jag har förklarat för honom att anledningen till att jag är mest orolig är för jag är rädd för att något äckligt ska hända eller typ baksug osv så han vet om det. Men nu skulle vi testa det igen i en annan position vi inte testat förut.
    Så ja, det går bra, det gör inte alltför ont men det slutar efter ett tag göra ont helt, då vill han byta position. Så han drar ut den då och jag bara känner lukten av bajs...
    Det är mörkt i rummet så vi ser ingenting, han vill fortsätta för han tycker inte det är konstigt med tanke på stället men jag vill verkligen inte så vi bara går till varsin toa istället.
    Så när jag torkar mig med papper där bak kommer det ju bajs på pappret, såklart. Jag måste förklara, jag var inte bajsnödig, hade inte vart på hela dagen, jag hade bajsat dagen innan på kvällen, jag var inte heller dålig i magen eller behövde fisa. Jag förstår inte vad jag gjorde fel, men jag skäms. 
    Vi har inte pratat om detta än men han är normal med mig, han bryr sig kanske inte lika mycket som jag eller så vill han väl inte prata om det. Jag vill bara veta vad jag gjorde fel eller om det är något fel på mig, det känns ju verkligen inte bra, skäms jättemycket... Och jag är medveten om stället vi är och håller på i är just analen men jag har inte hittat någon annan tråd med någon som haft det likadant. Känner mig jätteäcklig.

• Svar på tråden skäms efter analsex...
  • nevermind

Men ha inte analsex då om du inte kan hantera det? Det är inget konstigt eller fel att känna som du gör, men om det är trevligt med analsex kan det ju vara en bra idé att försöka börja resonera som din pojkvän.

• Anonym (..)

Jag har säkert haft analsex ett par hundra gånger, och det här varit spår av bajs på kuken en handfull gånger. Det händer väldigt sällan, trots att vi inte planerar det i förväg, går på toaletten innan eller liknande. Inget att skämmas över.

Kondom kan skava lite o bidra till att det gör ont.

Förberedelser är a och o när det gäller analsex. Personligen brukar jag använda sexleksaker som är lite mindre än kuken först, för att vänja lite, och undvika att det gör ont.

Jag hade analsex igår, inga missöden då heller, och ingen smärta inblandat heller... bara skön sex

• Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!)
    Anonym (..) skrev 2017-12-11 09:42:01 följande:

Jag har säkert haft analsex ett par hundra gånger, och det här varit spår av bajs på kuken en handfull gånger. Det händer väldigt sällan, trots att vi inte planerar det i förväg, går på toaletten innan eller liknande. Inget att skämmas över.

Kondom kan skava lite o bidra till att det gör ont.

Förberedelser är a och o när det gäller analsex. Personligen brukar jag använda sexleksaker som är lite mindre än kuken först, för att vänja lite, och undvika att det gör ont.

Jag hade analsex igår, inga missöden då heller, och ingen smärta inblandat heller... bara skön sex

Men doften kommer man aldrig ifrån om man har en känslig näsa! Om man inte gjort lavemang och haft avföringspaus på ett par veckor;)
  • Puppetmaster
    Det borde finnas ett körkort för sådana här saker samt för all sex som innefattar mer än en person. 
    Eller ja. Någon sorts förkunskap i alla fall. 
    Det är i n t e bara att tuta och köra. Det är i n t e något man bara börjar med - om man har huvudet rätt påskruvat vill säga. 
    "Better safe than sorry" är ett gammalt djungelordspråk. 
    Så bäste TS och alla andra. Läs på i ämnet för böveln. 
    Visa respekt för din och andras kroppar. 
    Det är nämligen otroligt lätt att åsamka skador som ger men för livet - om man inte gör det på rätt sätt. 
    Analsex handlar om förberedelser, planering och samförstånd. 
    Förberedelse 1 är att prata om det. Vilka förväntningar ni har och tillvägagångssätt. OBS ha inte analsex följt av vaginalt. Det är ett big NO NO. 
    Av hygieniska hälsoskäl. 
    Sedan tycker jag att förberedelserna ska gå via toaletten och duschen innan man kör igång. Se på det som ett sorts förspel. Den som ska penetreras tar ev lavemang och får en stund själv på dass, sedan kommer penetratören in och ni duschar tillsammans. Spola (!!!) tarmen medelst duschslangen (skruva loss duschmunstycket och för in slangen i analen). Använd redan där mycket glidmedel. Det går även att införskaffa små munstycken som lämpar sig för införsel men erfarenhetsmässigt fungerar en gummislang lika bra. 
    Sedan är det ypperligt att införa en mindre analplugg eller liten dildo i analen och värma upp. Fortsätt att smeka och ta hand om varandra. Tvätta alla kroppsdelar noga. 
    Därefter kan ni inleda analsex. Med fördel använder ni en liten vibrator typ ett vibrerande ägg på hennes vagina/klitoris under tiden. Det förhöjer hennes njutning. 
    Inled med att föra ut analpluggen. Kanske provknulla lite med den. Använd mer glidmedel om det krävs. FRÅGA hur det känns. Var respektfull. Sedan fortsätt med fingrar insmorda i glidmedel. När du får plats med tre fingrar utan besvär så är rektum redo för penis. Smörj in penis ordentligt med mer glidmedel. Var respektfull. Låt det ta tid. Det är i n t e bara att trycka in den och köra på. Ta det långsamt. 
    Värt att notera är att lavemang fungerar uttorkande och därför gör tarmen mer känslig. 
    Värt att notera 2 är att mycket vätska (dricka) är att föredra. 
    Värt att notera 3 är att använd för fasken vattenbaserat glidmedel. Och spara inte på det. Använd rikligt. 
    Lycka till :)
  • Anonym (..)
    Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!) skrev 2017-12-11 10:53:54 följande:

Men doften kommer man aldrig ifrån om man har en känslig näsa! Om man inte gjort lavemang och haft avföringspaus på ett par veckor;)

Så kan det vara. Ytterst små spår av bajs luktar en hel del, så är det. Helt klart. Sen tycker jag i alla fall att det lilla obehaget är ett klart mindre problem, inte så stort att jag skulle få för mig att spola rent eller liknande innan man drar igång. Men där är alla olika...
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Studentpappa skrev 2017-12-11 06:06:06 följande:

Det är absolut inte konstigt att inte ha analsex om man inte gillar det. Då är det fullt normalt, inte konstigare än att säga nej tack till något du inte tycker om att äta.

Precis, undvik det du inte gillar. Det har jag alltid gjort.
  • Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!)
    Puppetmaster skrev 2017-12-11 10:57:13 följande:
    Det borde finnas ett körkort för sådana här saker samt för all sex som innefattar mer än en person. 
    Det är i n t e bara att tuta och köra. Det är i n t e något man bara börjar med - om man har huvudet rätt påskruvat vill säga. 
    Det är nämligen otroligt lätt att åsamka skador som ger men för livet - om man inte gör det på rätt sätt. 
    Förberedelse 1 är att prata om det. Vilka förväntningar ni har och tillvägagångssätt. OBS ha inte analsex följt av vaginalt. Det är ett big NO NO. 
    Av hygieniska hälsoskäl. 
    Sedan tycker jag att förberedelserna ska gå via toaletten och duschen innan man kör igång. Se på det som ett sorts förspel. Den som ska penetreras tar ev lavemang och får en stund själv på dass, sedan kommer penetratören in och ni duschar tillsammans. Spola (!!!) tarmen medelst duschslangen (skruva loss duschmunstycket och för in slangen i analen). Använd redan där mycket glidmedel. Det går även att införskaffa små munstycken som lämpar sig för införsel men erfarenhetsmässigt fungerar en gummislang lika bra. 
    Sedan är det ypperligt att införa en mindre analplugg eller liten dildo i analen och värma upp. Fortsätt att smeka och ta hand om varandra. Tvätta alla kroppsdelar noga. 
    Därefter kan ni inleda analsex. Med fördel använder ni en liten vibrator typ ett vibrerande ägg på hennes vagina/klitoris under tiden. Det förhöjer hennes njutning. 
    Inled med att föra ut analpluggen. Kanske provknulla lite med den. Använd mer glidmedel om det krävs. FRÅGA hur det känns. Var respektfull. Sedan fortsätt med fingrar insmorda i glidmedel. När du får plats med tre fingrar utan besvär så är rektum redo för penis. Smörj in penis ordentligt med mer glidmedel. Var respektfull. Låt det ta tid. Det är i n t e bara att trycka in den och köra på. Ta det långsamt. 
    Värt att notera är att lavemang fungerar uttorkande och därför gör tarmen mer känslig. 
    Värt att notera 3 är att använd för fasken vattenbaserat glidmedel. Och spara inte på det. Använd rikligt. 
    SERIÖST!!! Hade tappat sexlusten helt nånstans vid införandet  av vattenslangen.Sex ska vara kul och spontant och känseln försvinner ju helt av all den penetering av föremål som du föreskriver. Kuken hade ju känts som en tandpetare efter allt det där!!! Tacka vet jag gammaldags vaginalsex och klitorisstimulans.
  • Pretorian IV
    Puppetmaster skrev 2017-12-11 10:57:13 följande:
    Av hygieniska hälsoskäl. 
    Det är ingen månlandningen vi pratar om...så märkvärdigt är det inte att ha analsex, 1-2 fingrar uppvärmning, lite glidmedel och sen kör man.

Och varför ska man ha vattenbaserat glidmedel när silikonbaserat glidmedel är så mycket bättre? (förutom på en del sexleksaker som tar skada av silikonet)
  • Dynomate

Förklara för din kille att du inte gillar det och får ångest och skam. Han måste acceptera det och respektera dina känslor. Jag tycker det är "one way only" och ja han är troligen porrskadad och borde lätt kunna komma på andra tankar.

• Anonym (N)
    Anonym (..) skrev 2017-12-11 12:36:14 följande:

Så kan det vara. Ytterst små spår av bajs luktar en hel del, så är det. Helt klart. Sen tycker jag i alla fall att det lilla obehaget är ett klart mindre problem, inte så stort att jag skulle få för mig att spola rent eller liknande innan man drar igång. Men där är alla olika...

Ja det är verkligen sant, tänkte på det nu när jag bytte blöja på dottern för några timmar sen och råkade få lite på fingret. Jättesvårt att få bort bajslukt även om det är pyttelite som inte ens syns.

Om man jättelätt blir äcklad av sånt (lukt osv) ska man nog inte ha analsex. Jag vill inte ha det mer eftersom jag tycker det gör så ont och inte alls är skönt , dessutom är jag lite rädd för att killen ska få bajs på k*ken.. plus att jag är lite rädd för att få skador av det. Var med en kille för flera år sen som jag dejtade då , som inte alls var försiktig och inte slutade fast jag bad honom en gång.. blev väldigt avskräckt då och har aldrig mer haft det efter det. Och senaste killen bad ju inte ens om det som tur var.

Men jag vet att det finns tjejer som gillar det jättemycket också och knappt tycker det gör ont alls , alla är ju olika.

Tycker båda om det och killen är försiktig så är det ju absolut inget fel. Bara man är noga med att inte ha vaginalt sex efteråt , iallafall inte med samma kondom om man använder kondom, eller så måste man antingen ha kondom när man har analsex eller sen när man har vanligt, annars kan man få in bakterier och få infektion.
Svar på tråden skäms efter analsex...