• Anonym (skäms)

skäms efter analsex...

Hej, jag säger detta redan nu men jag vill inte ha några nedlåtande eller negativa kommentarer för jag skäms över detta och är fortfarande ledsen... Det är såhär att min pojkvän vill väldigt gärna ha analsex med mig, vi har testat ett par gånger men det har gjort så ont bara han tagit in toppen så vi har slutat fort, inget mer med det.
    Jag har förklarat för honom att anledningen till att jag är mest orolig är för jag är rädd för att något äckligt ska hända eller typ baksug osv så han vet om det. Men nu skulle vi testa det igen i en annan position vi inte testat förut.
    Så ja, det går bra, det gör inte alltför ont men det slutar efter ett tag göra ont helt, då vill han byta position. Så han drar ut den då och jag bara känner lukten av bajs...
    Det är mörkt i rummet så vi ser ingenting, han vill fortsätta för han tycker inte det är konstigt med tanke på stället men jag vill verkligen inte så vi bara går till varsin toa istället.
    Så när jag torkar mig med papper där bak kommer det ju bajs på pappret, såklart. Jag måste förklara, jag var inte bajsnödig, hade inte vart på hela dagen, jag hade bajsat dagen innan på kvällen, jag var inte heller dålig i magen eller behövde fisa. Jag förstår inte vad jag gjorde fel, men jag skäms. 
    Vi har inte pratat om detta än men han är normal med mig, han bryr sig kanske inte lika mycket som jag eller så vill han väl inte prata om det. Jag vill bara veta vad jag gjorde fel eller om det är något fel på mig, det känns ju verkligen inte bra, skäms jättemycket... Och jag är medveten om stället vi är och håller på i är just analen men jag har inte hittat någon annan tråd med någon som haft det likadant. Känner mig jätteäcklig.

• Svar på tråden skäms efter analsex...
  • Anonym (skäms)

Tack så mycket för alla svar, jag har fått dom svar jag ville få ut av denna tråd men sakerna ni skriver är väldigt intressanta att läsa, så fortsätt gärna skriva iallafall:)

• Pretorian IV
    Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!) skrev 2017-12-11 10:53:54 följande:

Men doften kommer man aldrig ifrån om man har en känslig näsa! Om man inte gjort lavemang och haft avföringspaus på ett par veckor;)

Har väldigt känslig näsa för sånt, men ytterst sällan jag känner att det luktar något otrevligt. Inte ens om jag stoppar fingrarna direkt under näsan luktar det något, förutom de få ggr det finns lite synliga rester.
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Pretorian IV skrev 2017-12-12 08:21:59 följande:
    Har väldigt känslig näsa för sånt, men ytterst sällan jag känner att det luktar något otrevligt. Inte ens om jag stoppar fingrarna direkt under näsan luktar det något, förutom de få ggr det finns lite synliga rester.
    Om du stoppar in fingrarna i näsan då? Luktar det bajs då??
  • Anonym (Why?)

Fattar inte varför ett heterosexuellt par ska ägna sig åt analsex. Analsex är bögarnas sex och det får de gärna ha i fred. Möjligen är en del föregivet heterosexuella män egentligen smygbögar..

• Anonym (gillar analsex)

Jag gillar analsex. Eller ja försiktigt analsex. Jag har aldrig sköljt tarmen innan eller tagit lavemang utan bara smörjt in med glidmedel eller liknande. Att det hamnar bajs på snoppen eller luktar bajs borde väl vara självklart? Tycker han det är så störande så är det ju inte så att det är ett tvång med analsex.

Jag fattar inte det där med att värma upp med dildo och töja upp stjärten innan som porrstjärnor säger sig göra. Kanske för att deras motspelare är väldigt välutrustade? Men jag tycker att det skall ju vara tight och kännas så det skulle sabba nöjet med det.

• Pretorian IV
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2017-12-12 13:02:07 följande:

Om du stoppar in fingrarna i näsan då? Luktar det bajs då??

När man ska lukta på något håller man det nära näsan, sticker man in det i näsan får man inger luftflöde så då luktar det mindre...

Så svaret är nej.
  • Pretorian IV
    Anonym (Why?) skrev 2017-12-12 13:30:59 följande:

Fattar inte varför ett heterosexuellt par ska ägna sig åt analsex. Analsex är bögarnas sex och det får de gärna ha i fred. Möjligen är en del föregivet heterosexuella män egentligen smygbögar..

Då tycker du inte att heterosexuella par ska ha oralsex heller antar jag...Oralsex är vanligare bland homosexuella män än analsex, så om du gillar att en kvinna suger av dig så är du smygbög ned samma logik.

Eller lesbisk om du är kvinna och njuter av att få fittan slickad.
  • Puppetmaster
    Anonym (oj det luktar bajs från bajshålet!!!!) skrev 2017-12-11 14:46:07 följande:
    SERIÖST!!! Hade tappat sexlusten helt nånstans vid införandet  av vattenslangen.Sex ska vara kul och spontant och känseln försvinner ju helt av all den penetering av föremål som du föreskriver. Kuken hade ju känts som en tandpetare efter allt det där!!! Tacka vet jag gammaldags vaginalsex och klitorisstimulans.

Håller med om att sex ska vara kul.. Men förberedelser och likt behöver inte vara tråkigt utan istället en del av förspelet. 

Visst.. Vill man bara "tömma" så är det inte så märkvärdigt men va fan - kom igen nu. Vet ni ens vad sex är? Det handlar inte om en snabbis över köksbänken (alla gånger) utan något man idkar tills båda är fullt tillfredsställda. 
    Just kukfixeringen och fixeringen vid egna orgasmen/njutningen är det som gör att det finns miljontals sexuellt undernärda kvinnor i det här landet. 

• Cadencee
    Puppetmaster skrev 2017-12-11 10:57:13 följande:
    Det borde finnas ett körkort för sådana här saker samt för all sex som innefattar mer än en person. 
    Eller ja. Någon sorts förkunskap i alla fall. 
    Det är i n t e bara att tuta och köra. Det är i n t e något man bara börjar med - om man har huvudet rätt påskruvat vill säga. 
    "Better safe than sorry" är ett gammalt djungelordspråk. 
    Så bäste TS och alla andra. Läs på i ämnet för böveln. 
    Visa respekt för din och andras kroppar. 
    Det är nämligen otroligt lätt att åsamka skador som ger men för livet - om man inte gör det på rätt sätt. 
    Analsex handlar om förberedelser, planering och samförstånd. 
    Förberedelse 1 är att prata om det. Vilka förväntningar ni har och tillvägagångssätt. OBS ha inte analsex följt av vaginalt. Det är ett big NO NO. 
    Av hygieniska hälsoskäl. 
    Sedan tycker jag att förberedelserna ska gå via toaletten och duschen innan man kör igång. Se på det som ett sorts förspel. Den som ska penetreras tar ev lavemang och får en stund själv på dass, sedan kommer penetratören in och ni duschar tillsammans. Spola (!!!) tarmen medelst duschslangen (skruva loss duschmunstycket och för in slangen i analen). Använd redan där mycket glidmedel. Det går även att införskaffa små munstycken som lämpar sig för införsel men erfarenhetsmässigt fungerar en gummislang lika bra. 
    Sedan är det ypperligt att införa en mindre analplugg eller liten dildo i analen och värma upp. Fortsätt att smeka och ta hand om varandra. Tvätta alla kroppsdelar noga. 
    Därefter kan ni inleda analsex. Med fördel använder ni en liten vibrator typ ett vibrerande ägg på hennes vagina/klitoris under tiden. Det förhöjer hennes njutning. 
    Inled med att föra ut analpluggen. Kanske provknulla lite med den. Använd mer glidmedel om det krävs. FRÅGA hur det känns. Var respektfull. Sedan fortsätt med fingrar insmorda i glidmedel. När du får plats med tre fingrar utan besvär så är rektum redo för penis. Smörj in penis ordentligt med mer glidmedel. Var respektfull. Låt det ta tid. Det är i n t e bara att trycka in den och köra på. Ta det långsamt. 
    Värt att notera är att lavemang fungerar uttorkande och därför gör tarmen mer känslig. 
    Värt att notera 2 är att mycket vätska (dricka) är att föredra. 
    Värt att notera 3 är att använd för fasken vattenbaserat glidmedel. Och spara inte på det. Använd rikligt. 
    Lycka till :)
    Det där lät väldigt avancerat och otroligt jobbigt.... Jag och sambon har analsex nästan varje gång vi har sex (några gånger i veckan) och det har hänt 1 gång på 5 månader att det luktat/kommit något på kuken. Förberedelser existerar inte. Vi låter det ta tid att få in den men det går ändå fort om man läser vad alla andra skriver som värmer upp med finger/plugg osv. Det har aldrig behövts. Enbart lite saliv eller glidmedel.
  • Anonym (Tror)
    Pretorian IV skrev 2017-12-11 14:53:45 följande:

Det är ingen månlandningen vi pratar om...så märkvärdigt är det inte att ha analsex, 1-2 fingrar uppvärmning, lite glidmedel och sen kör man.

Och varför ska man ha vattenbaserat glidmedel när silikonbaserat glidmedel är så mycket bättre? (förutom på en del sexleksaker som tar skada av silikonet)

Tror man ska ha vattenbaserat glidmedel om man använder kondom, för oljan kan göra att kondomen går sönder. Om jag inte minns fel?
  • Anonym (Tror)
    Anonym (Tror) skrev 2017-12-22 19:48:45 följande:

Tror man ska ha vattenbaserat glidmedel om man använder kondom, för oljan kan göra att kondomen går sönder. Om jag inte minns fel?

Kollade upp det för säkerhets skull och ja, har man kondom så ska inte oljebaserat glidmedel användas, för det löser upp kondomen.
  • Pretorian IV
    Anonym (Tror) skrev 2017-12-22 19:48:45 följande:

Ja, då kanske det finns anledning. Vi använder inte kondomer, så jag reflekterade inte över det.

Hur är det med plastkondomer, tål de inte heller siliconglidmedel?
  • Anonym (Tror)
    Pretorian IV skrev 2017-12-22 20:18:41 följande:

Ja, då kanske det finns anledning. Vi använder inte kondomer, så jag reflekterade inte över det.

Hur är det med plastkondomer, tål de inte heller siliconglidmedel?

Jag tänkte att det var nog det som menades i inlägget, annars har jag också svårt att komma på vad det annars skulle kunna vara. Använder man inte kondom så är nog oljebaserat glidmedel bättre faktiskt.

Jag vet faktiskt inte hur det är med plastkondomer, men många verkar vara överens om att det ska gå bra med oljebaserat.

Hittade denna text

Men enligt texten så funkar ju silikonbaserat glidmedel till allt, om jag inte missförstår?

De flesta kondomer består av latex, ett material som löses upp av fett. Använd INTE babyolja, bodylotion, olivolja eller något annat med fett i tillsammans med kondomer. Ett oljebaserat glidmedel (som barnolja) löser alltså upp och försvagar kondomen vilket gör att den lättare kan gå sönder. Därför bör man helt riktigt använda vattenbaserat glidmedel tillsammans med kondom. Ett annat alternativ är silikonbaserade glidmedel, som är lite dyrare men har bättre glid och är räcker längre än både vatten- och oljebaserade glidmedel. Om man använder en plastkondom (Pasante Unique, Zenith eller Avanti) går det bra med oljebaserade glidmedel.
  • Pretorian IV
    Anonym (Tror) skrev 2017-12-23 16:04:02 följande:

Jag tänkte att det var nog det som menades i inlägget, annars har jag också svårt att komma på vad det annars skulle kunna vara. Använder man inte kondom så är nog oljebaserat glidmedel bättre faktiskt.

Jag vet faktiskt inte hur det är med plastkondomer, men många verkar vara överens om att det ska gå bra med oljebaserat.

Hittade denna text

Men enligt texten så funkar ju silikonbaserat glidmedel till allt, om jag inte missförstår?

De flesta kondomer består av latex, ett material som löses upp av p fett. Använd INTE babyolja, bodylotion, olivolja eller något annat med fett i tillsammans med kondomer. Ett oljebaserat glidmedel (som barnolja) löser alltså upp och försvagar kondomen vilket gör att den lättare kan gå sönder. Därför bör man helt riktigt använda vattenbaserat glidmedel tillsammans med kondom. Ett annat alternativ är silikonbaserade glidmedel, som är lite dyrare men har bättre glid och är räcker längre än både vatten- och oljebaserade glidmedel. Om man använder en plastkondom (Pasante Unique, Zenith eller Avanti) går det bra med oljebaserade glidmedel.

Finns ingen anledning alls för vattenbaserat då alltså. Tycker själv det är stor skillnad, silikonbaserat är överlägset bättre
  • Anonym (Tror)
    Pretorian IV skrev 2017-12-23 18:13:26 följande:

Finns ingen anledning alls för vattenbaserat då alltså. Tycker själv det är stor skillnad, silikonbaserat är överlägset bättre

Håller med
Svar på tråden skäms efter analsex...