• Anonym (H)

    Min sambos herpes skorpa försvinner aldrig?

    Det har snart gått 1,5 månad och hans skorpa sitter fortfarande kvar. Är det ens normalt? Mina brukar försvinna på max 10 dagar. Sjukt frusterande då vi inte kan ha sex.

  • Svar på tråden Min sambos herpes skorpa försvinner aldrig?
  • Anonym (M)

    Fast haha. Om ni båda ändå har herpes så kan ni köra på bäst ni vill.

  • Anonym (H)
    Anonym (M) skrev 2017-12-11 10:43:57 följande:

    Fast haha. Om ni båda ändå har herpes så kan ni köra på bäst ni vill.


    Problemet är att han har ont i den och han vill inte att den ska ramla av under sexet för då dröjer det ännu längre tills vi kan ligga. Så det har inget med smittorisken att göra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2017-12-11 11:23:14 följande:
    Problemet är att han har ont i den och han vill inte att den ska ramla av under sexet för då dröjer det ännu längre tills vi kan ligga. Så det har inget med smittorisken att göra.
    Har han den i underlivet eller läppen?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-13 19:53:29 följande:

    Har han den i underlivet eller läppen?


    Underlivet
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2017-12-13 21:44:48 följande:
    Underlivet
    Hm brukar det bli skorpa av dom som man får där? Hur länge har du haft din herpes ?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-13 22:18:46 följande:

    Hm brukar det bli skorpa av dom som man får där? Hur länge har du haft din herpes ?


    Ja det blir först blåsa, sen vattnigt sår och sist skorpa. Haft det i 10 år ungefär.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2017-12-13 23:38:02 följande:
    Ja det blir först blåsa, sen vattnigt sår och sist skorpa. Haft det i 10 år ungefär.
    Hur ofta har du utbrott  ?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-12-13 23:53:54 följande:

    Hur ofta har du utbrott  ?


    Beror helt på hur jag sköter mig med hälsan, sover jag ordentligt och inte stressar så kanske en gång per år, men är immunförsvaret dåligt så kan det fler gånger men brukar klars mig bra med en gång per år
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (H) skrev 2017-12-14 00:56:26 följande:
    Beror helt på hur jag sköter mig med hälsan, sover jag ordentligt och inte stressar så kanske en gång per år, men är immunförsvaret dåligt så kan det fler gånger men brukar klars mig bra med en gång per år
    Vet du om du har smittat någon  ?
  • Anonym (H)

    Kanske min sambo men han kan haft innan med så det är lite oklart. Annars ingen vad jag vet. Ingen som sagt nåt ialalflall.

Svar på tråden Min sambos herpes skorpa försvinner aldrig?