Min sambos herpes skorpa försvinner aldrig?
Det har snart gått 1,5 månad och hans skorpa sitter fortfarande kvar. Är det ens normalt? Mina brukar försvinna på max 10 dagar. Sjukt frusterande då vi inte kan ha sex.
Det har snart gått 1,5 månad och hans skorpa sitter fortfarande kvar. Är det ens normalt? Mina brukar försvinna på max 10 dagar. Sjukt frusterande då vi inte kan ha sex.
Fast haha. Om ni båda ändå har herpes så kan ni köra på bäst ni vill.
Har han den i underlivet eller läppen?
Hm brukar det bli skorpa av dom som man får där? Hur länge har du haft din herpes ?
Hur ofta har du utbrott ?
Kanske min sambo men han kan haft innan med så det är lite oklart. Annars ingen vad jag vet. Ingen som sagt nåt ialalflall.
De känslorna som du beskriver hade jag med i flera år. Jag var så jävla äcklad och förbannad på personen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag hade tätt återkommande utbrott hela första året. Nu har jag haft skiten i 10 år och har nästan aldrig utbrott. Så jävla skönt att det lugnade sig redan efter andra året och efter det kan jag typ räkna på en hand hur många utbrotten varit. Och jag vet vad som framkallar dem också. Man har liksom lärt känna skiten så man kan undvika att trigga igång. Nu stör jag mig knappt på det längre. Känns extra skönt att min sambo har det också. Tror du kommer släppa de tankarna så som jag gjort så fort de lugnar sig.
Så skönt (om man ska se något positivt i detta) att du inte hade problem under fler år än så med täta utbrott! Jag kan kanske stå ut 1-1,5 år till med den frekvens jag har nu på utbrott (varannan vecka) men inte fler år än det, då skiter jag i hela livet istället.
Men känns så bra att läsa det du skrev, det finns kanske lite hopp för mig med att det lugnar sig nu under andra året.
Vad framkallar det för dig? Känner du alltid det när det är på gång? Jag är så rädd att missa mina då dom på senaste tid knappt syns om jag inte har stark lampa och förstoringsspegel och känner dom knappt, inte ens "signalerna" innan känner jag mer än ytterst lite, men det kan vara tillfällighet för mig nu, kanske kommer tillbaka till det vanliga igen..